hit?

Re: RE

Re: RE

Origineel geplaatst door liquid
Maarja, dit is weer typisch nederlands. en maar klagen, maar niets doen.

Go to the States If u do not like NL!!!!!!!!

Re: Re: RE

Re: Re: RE

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Go to the States If u do not like NL!!!!!!!!

Of naar afrika ofzow.. lekker warm ;)

mijn grootste succes........

mijn grootste succes........

Mijn grootste succes was.......................ff kijken.......hhmmmmm.....

Oh ja !!........Optreden bij het bejaardentehuis aan de overkant op de gesloten afdeling!! 8o)
Toen ik oud hollandse nummers speelde,en de oudjes zo ,blij waren en enthousiast ,dat ze door hun incontinentie-broek
sporen op de grond achterlieten ,en vervolgens me maat op zijn gnaffel ging door de Urine!!!:dubbel: :dubbel:

Dat was pas een echte HIT!!!8o) :dubbel: :dubbel: :dubbel: :dubbel:

Om nooiit meer te vergeten!!

8o) 8o)

ik ga nog 20.000 hits scoren en een achterlijk grote bak met centen verdienen....

of toch misschien eerst maar eens even een jaar of 40 ontdekken wat muziek eigenlijk is

als dingen van maud, chaotic, usher, frans bauer, triesto, etc, etc, en 20.000 keer etc hits definieren, hoef ik er nooit een te maken

mijn smurfenhit was wel de grootste tot nu toe

Attachments

• vaderabraham.jpg
    vaderabraham.jpg
    27 KB · Bekeken: 85
Origineel geplaatst door trash
met een hit meer shit

Trash,

Kan je dat effe toelichten, ik hoor dat geregeld zeggen. Wat stoort je aan het feit dat je in een mallemolen geraakt? Da's toch kicken. Je hoeft toch niet je ziel te verkopen, lekker ruig/koppig imago blijven. Jij bent de hitmachine en zonder jou zijn ze niks.

een hit is net zoiets als respect, dat dwing je niet af maar dat verkrijg je...
het is mooi meegenomen als men je muziek ook goed vind maar dat moet niet from scratch de intensie zijn.

ik denk dat de 'hit' iets zou moeten zijn dat bij jezelf begint en dan bedoel ik de lol en het enthousiasme hebben bij het process zelf zonder dit bij voorbaat voor een grote groep mensen te maken... ander punt is ook dat juist dan mensen horen dat je muziek 'eerlijk' klinkt en dat zou de basis moeten zijn van waar uit je werkt...

doe je dit alles niet dan zul je je moeten verlagen tot het niveau van al die massale luisterkleuters die muziek toch heel anders zien/beleven dan de muziekant zelf... je zult eindigen met een waterverf productie vol met cliches en accenten en volledig gestripped van enige persoonlijkheid die de tand des tijds niet zullen doorstaan...

Niet sprake van een hit, maar heb wel 4 tracks uitgebracht..
1 track (hardcore: Archetype - Proceed with Caution) op Bionic Recordings deed/doet het erg leuk op verzamelaars en heb ik regelmatig op feesten gehoord.. Damn, dat is echt een VETTE rush, als je 10000 man op jouw muziek ziet gaan!!
Die track is gemaakt met Logic Audio Platinum 5.3, met oa Waldorf Attack (de kick) en de Pro53 (de lead)...

Verder worden er regelmatig (hardstyle achtige) tracks van me gedraaid in een discotheek hier in de buurt.. Laatst zelf meegemaakt dat ik bij de DJ stond te ouwehoeren en dat er iemand mijn plaat aanvroeg, ghehe.. "Jah kun je die plaat met eeeuhm.. jah... hij gaat iets van tududududududm boemtsjak tsjeng.. Heb je die?" :halleluja
Die muziek is ook onder een groot aantal uitzendingen van Mental Theo on the Road gebruikt, en onder een paar commercials.. (Op TMF)

Heb ook een commercial van de Nuon gedaan (samen met DJ LecZ :D) die ook regelmatig op TMF te zien was..
Was voornamelijk sound-design! Robotjes enzo van geluid voorzien :okdan: Wel grappig om de manier van werken van zulk soort grote maatschappijen mee te maken! Zit je een beetje te knutselen terwijl er 2 Nuon-dudes in je nek hijgen.. Die, no offence, meer verstand hadden van stroom als van geluid en muziek :stupid

Onlangs is er een plaat uitgekomen waar de 2005 remixen opstaan van The Music's Got Me van de Bass Bumpers, waar ook 1 remix opstaat die ik samen met iemand anders (wederom DJ LecZ :D) heb gemaakt.. Ook wel een hele eer om deze plaat te mogen remixen!!

Van een hit is totaal geen sprake, maar dit zijn wel dingen waar ik supertrots op ben... Volgende doel is een 4tracker (vinyl) met alleen maar tracks van mezelf!

We zien wel..

:dj:

Mijn grootste hit?

Iedere keer als mensen oprecht zeggen mijn gefreak/shit tof vinden. :luv:

Origineel geplaatst door 6 trak

doe je dit alles niet dan zul je je moeten verlagen tot het niveau van al die massale luisterkleuters die muziek toch heel anders zien/beleven dan de muziekant zelf... je zult eindigen met een waterverf productie vol met cliches en accenten en volledig gestripped van enige persoonlijkheid die de tand des tijds niet zullen doorstaan...

toch merk je vaak dat dat soort hersenloze waterverf cliche-tracks hits worden als je eens tmf aanzet of een willekeurig radiostation

Origineel geplaatst door Roel
bij tmf etc stoor ik me vooral aan de ringtone-hit-reclames:yamaha:

zowiezo dat geschreeuw:bekdicht:

Back