Liquid,
in de eerste plaats ben je volgens mij ZELF degene die alles beter schijnt te weten. Je loopt mensen te bitchen die je niet kent, je valt iedereen lastig met die KUTworkshop van je die volgens mij geen ene ruk toevoegt.
Nog even wat quotes:
deze...
1.

Dit forum heeft veel actieve en gemotiveerde mensen die elkaar met respect behandelen (soms ook niet
) en de laatste ontwikkelingen worden op de voet gevolgd en hier gepost. Over zaken als contracten en hoe je e.e.a. aanpakt om aan de bak te komen zijn al diverse threads gewijd. Hierin vind je de feiten en de meningen en ervaringen van mensen die al een contract hebben of op een andere manier er bij betrokken zijn.
Op deze manier heb je een mooi objectief beeld en dat lijkt me stukken beter dan 17 uur lang het suffe gelul aan te horen van een of andere hansworst.
...voor zover mijn 2 cents, keep your change...
-C-
in de eerste plaats ben je volgens mij ZELF degene die alles beter schijnt te weten. Je loopt mensen te bitchen die je niet kent, je valt iedereen lastig met die KUTworkshop van je die volgens mij geen ene ruk toevoegt.
Nog even wat quotes:
deze...
strookt niet echt met deze...Ik heb er nog geen geld mee verdiend, maar dat komt nog wel.
Tja hoe scoor je een hit?
Ik zou zeggen investeer en kom naar de workshop.
Ja en misschien kom je dan tijdens je zoektocht op internet ook wel een overvloed aan tips en verhalen tegen. Gratis, voor niets, en daar hoef ik geen Emiel Ratelband workshop voor te doen.Mocht je twijfels hebben, doe dan maar eens goed research.
Probeer andere mensen eens te helpen, in plaats van alleen maar de boel afkraken.
Is dit de bedoeling dan: zelf niets geregeld krijgen, dan maar andere lui op forums afzeiken.
1.
2.Je weet het toch beter. dus de workshop zal niets voor jouw zijn.
Wat doe je nog eens voor werk? houden zo dan.
3.En wat betreft Beepr.
Die weet het beter... ga lekker nog 3000 messages posten.
Ja want jij bent de grote meneer die helemaal naar Los Angeles is geweestMaarja, dit is weer typisch nederlands. en maar klagen, maar niets doen.

Bij jou is dat RESPECT ver te zoeken, en de PEACE verstoor je hier behoorlijk met je gespam, arrogante commentaar en betweterige gedrag.PEACE and RESPECT and just keep laughing dudes.....
Respect is iets wat je moet verdienen, niet iets wat je kunt eisen of proberen af te dwingen.Show some RESPECT dude. (and others)
Nou als ik zelf niet achter die workshop van je was gekomen dan mankeert dr toch iets aan je manier van reclame maken. Dr is geen enkele gerennommeerde website die naar je workshop verwijst en ik heb er ook nog nooit van gehoord terwijl ik me toch wel degelijk interesseer voor dit soort zaken.En wat betreft de workshop, wees blij dat iemand je dit verteld, zelf was je er nooit achtergekomen.
Geef me je website eens, dan ga ik daar eens op kijken wat en wie jij bent en wat je doet.
Wat heb je al bereikt, show it to me... laat horen.
'maar dat komt nog wel' Dat klinkt niet echt overtuigd. Schort dr misschien iets aan je motivatie?Ik heb er nog geen geld mee verdiend, maar dat komt nog wel.
Mensen in de industry werken alleen met 1000% gemotiveerde mensen, en niet 49%.
Dit forum heeft veel actieve en gemotiveerde mensen die elkaar met respect behandelen (soms ook niet
) en de laatste ontwikkelingen worden op de voet gevolgd en hier gepost. Over zaken als contracten en hoe je e.e.a. aanpakt om aan de bak te komen zijn al diverse threads gewijd. Hierin vind je de feiten en de meningen en ervaringen van mensen die al een contract hebben of op een andere manier er bij betrokken zijn.Op deze manier heb je een mooi objectief beeld en dat lijkt me stukken beter dan 17 uur lang het suffe gelul aan te horen van een of andere hansworst.
...voor zover mijn 2 cents, keep your change...
-C-
Laatst gewijzigd: