hit?

Liquid,

in de eerste plaats ben je volgens mij ZELF degene die alles beter schijnt te weten. Je loopt mensen te bitchen die je niet kent, je valt iedereen lastig met die KUTworkshop van je die volgens mij geen ene ruk toevoegt.

Nog even wat quotes:

deze...
Ik heb er nog geen geld mee verdiend, maar dat komt nog wel.
strookt niet echt met deze...
Tja hoe scoor je een hit?
Ik zou zeggen investeer en kom naar de workshop.

Mocht je twijfels hebben, doe dan maar eens goed research.
Ja en misschien kom je dan tijdens je zoektocht op internet ook wel een overvloed aan tips en verhalen tegen. Gratis, voor niets, en daar hoef ik geen Emiel Ratelband workshop voor te doen.

Probeer andere mensen eens te helpen, in plaats van alleen maar de boel afkraken.
Is dit de bedoeling dan: zelf niets geregeld krijgen, dan maar andere lui op forums afzeiken.

1.
Je weet het toch beter. dus de workshop zal niets voor jouw zijn.
Wat doe je nog eens voor werk? houden zo dan.
2.
En wat betreft Beepr.
Die weet het beter... ga lekker nog 3000 messages posten.
3.
Maarja, dit is weer typisch nederlands. en maar klagen, maar niets doen.
Ja want jij bent de grote meneer die helemaal naar Los Angeles is geweest :halleluja

PEACE and RESPECT and just keep laughing dudes.....
Bij jou is dat RESPECT ver te zoeken, en de PEACE verstoor je hier behoorlijk met je gespam, arrogante commentaar en betweterige gedrag.

Show some RESPECT dude. (and others)
Respect is iets wat je moet verdienen, niet iets wat je kunt eisen of proberen af te dwingen.

En wat betreft de workshop, wees blij dat iemand je dit verteld, zelf was je er nooit achtergekomen.
Nou als ik zelf niet achter die workshop van je was gekomen dan mankeert dr toch iets aan je manier van reclame maken. Dr is geen enkele gerennommeerde website die naar je workshop verwijst en ik heb er ook nog nooit van gehoord terwijl ik me toch wel degelijk interesseer voor dit soort zaken.

Geef me je website eens, dan ga ik daar eens op kijken wat en wie jij bent en wat je doet.
Wat heb je al bereikt, show it to me... laat horen.
Ik heb er nog geen geld mee verdiend, maar dat komt nog wel.
'maar dat komt nog wel' Dat klinkt niet echt overtuigd. Schort dr misschien iets aan je motivatie?
Mensen in de industry werken alleen met 1000% gemotiveerde mensen, en niet 49%.

Dit forum heeft veel actieve en gemotiveerde mensen die elkaar met respect behandelen (soms ook niet ;)) en de laatste ontwikkelingen worden op de voet gevolgd en hier gepost. Over zaken als contracten en hoe je e.e.a. aanpakt om aan de bak te komen zijn al diverse threads gewijd. Hierin vind je de feiten en de meningen en ervaringen van mensen die al een contract hebben of op een andere manier er bij betrokken zijn.

Op deze manier heb je een mooi objectief beeld en dat lijkt me stukken beter dan 17 uur lang het suffe gelul aan te horen van een of andere hansworst.

...voor zover mijn 2 cents, keep your change...

-C-

Laatst gewijzigd:
En mensen, die toch naar de workshop willen gaan, weet waar je aan begint........

Quote van: http://cdbaby.org/stories/03/09/24/0052575.html

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The author and self-appointed journalist that calls himself Moses Avalon, and claims to be a big-time record producer with 5 platinum albums, is actually Josh Melville, a frustrated recording engineer with very few credits.

His book uses vague references saying he's a record producer who has worked with some of the biggest artists in history.

But if you go to http://www.allmusic.com and type "JOSH MELVILLE" in the search box, you'll see his REAL credits.

So he engineered a Color Me Badd record in 1991. Then years later he was one of many assistant engineers on a Celine Dion record.

You can see how he bent the truth to make himself "A record producer" (of who doesn't matter) "who has worked with some of the biggest names..."

Under this method, any taxi driver who has driven Madonna in his cab, then produced a friend's demo is a producer who has worked with some of the biggest artists in history.

He seems to have taken that claim too far when he says he's earned five platinum albums. I'd be curious to see him prove it.

He was hiding behind his fake name, before. But now that it's all out in the open, let's see him try to prove his claims.

He has totally destroyed his credibility in more ways than one, lastly with his bitchy jealous puff piece about Derrick Sivers of CD Baby, because he was snubbed by CD Baby not wanting to hire him.

I will boycott this evil liar from now on.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opzouten met hits!!

Als je een hit wil maken, dan betekend dat, dat je een massaprodukt moet afleveren. Oftewel je moet je houden
aan allerlij hitgevoelige elementen. Ik zou dat echt niet kunnen, omdat ik hitmuziek over het algemeen slecht vindt en dan kan je ook geen hits maken. Tenzij je ineens iets vaags maakt wat om een rare reden toch een hit wordt. Maar de meeste artiesten die hits willen scoren, maken ook muziek met die gedachte.

Re: RE

Re: RE

Origineel geplaatst door liquid

Wat heb je al bereikt, show it to me... laat horen.

Show some RESPECT dude. (and others)

:gaap:

@ Liquid: Aangezien je zo lekker hapt en zelf ook weinig research doet..

http://www.discogs.com/artist/Ed+Bout

http://www.radiation.nl/studiopix

Klik gerust even op wat aliassen en projecten en google eens wat..

Sinds 1993 actief met releases, 3 tipparade noteringen, 4 top-40 noteringen,
diverse dance lijsten gehaald en in playlists van bekende DJ's gestaan.

5 jaar voor ID&T gewerkt, wat dingen voor Byte records gedaan (misschien zeggen
Sash en 2 Unlimited je nog wat...), diverse remixen voor mensen gedaan, waaronder 2 Brothers on the 4th floor,
ik kan wel zeggen dat ik recht van spreken heb als ik je praktijken aan de kaak stel.

Omdat je om wat ervaringen vraagt zal ik je er gratis 1 geven:

Je oogst wat je zaait..

Nu weer even on-topic:

Persoonlijk zegt het me weinig, hits of niet, je kan het beter niet nastreven, er zijn namelijk
ontelbaar meer factoren dan het talent, inzet en de tijd en enrgie die je erin stopt.

Ik heb het meegemaakt en het was een leuke tijd maar het heeft ook een hoop nadelen,
je begint met lekker muziekjes maken en voor je het weet heb je een heel circus aan je kont,
platenmaatschappijen, management- en boekingsburo's, advocaten, A&R managers, the works...

Been there, done that..rented the DVD...

Geniet gewoon van wat je doet en help en respecteer een ander.

Groetjes...

Ed

Laatst gewijzigd:
Ik wil eigenlijk ook wel een hit scoren. Heb al een JP-8000 gekocht, nu alleen nog ergens een lading kennis importeren en dan komt het allemaal goed! :) :) :)

Ik kan al haast niet wachten totdat het zover is!!!!!

In de eerste plaats wil ik even opmerken dat ik geen commerciele / professionele ambities heb op het moment.
Wat ik heb bereikt? Ik heb afgelopen 18 maand 3 keer opgetreden en ja, dat ijs was wel erg glad ;). Verder heb ik voor een paar korte filmpjes muziek gemaakt en in 2 ook geacteerd (das offtopic, dit is geen acteerforum.nl ;)). Dat was leuk om te doen en voor herhaling vatbaar.

Verder... releases... demo's... nog helemaal niets eigenlijk. Ik zit een nieuwe liveset in elkaar te knutselen en als die bijna af is ga ik actiever rondkijken om optredens te regelen. Hier en daar heb ik wel wat ingangetjes.

-C-

Origineel geplaatst door BananaWorld
Heb al een JP-8000 gekocht, nu alleen nog ergens een lading kennis importeren
kennis importeren!? MIDI-files importeren bedoel je! gewoon ff zoeken op wat ouwe hits, inladen, superzaag aan en voila je hebt een hit :dubbel:

Hay

beetje agresive tint deze thread

en das niet leuk

Eeen nichtje van mij heeft een contract bij een grote amerikaan(zo een die ook films maakt)

en ja hoor ze stonden bij haar op de stoep

ik zie er wel eens voorbij huppelen bij tmf

ik durf helaas niet te zeggen wie want je pleegt zo contractbreuk

maar echt veel verdienen doet ze er niet mee, en je bent erg gebonden

je moet veel hitjes en optredens hebben(of een topper) om er goed van te leven

dat contract heeft ze niet van een workshop,

meer van lang zingen gitaar spelen en ook van talent(onmisbaar)

ik heb allen maar hits gemaakt voor mezelf

je moet er gewoon plezier in hebben en niet te veel willen

dit is mijn volgende HIT http://home.tiscali.nl/pianozuidholland/zit je lekker op het bankie.mp3

Greetz turtel8D

I had a dream but then i wake up

Nou, ik moet het nog ff regelen met Nintendo, maar als ik deze een klein beetje oppoets en wat langer maak, heb ik vast en zeker een hit :mega:

Attachments

• mario paint - data robot.mp3
    563 KB · Bekeken: 72
CD baby

CD baby

Bedankt voor de reacties.

CD BABY is namelijk een SCAM.

Kijk anders maar eens naar de andere 40.000 resultaten bij Google.
Er staan 2 negatieve berichten over Moses Avalon op deze hele 40.000 zoek resultaten.

Met vriendelijke groet

:D

Bericht door een moderator:
We gingen het niet meer over Moses Kriebel hebben, ik dacht dat we dat hadden afgesproken?
Nog sterker, ik meen me te herinneren dat je afscheid had genomen, alhier?

RE

RE

Ja dat klopt.

Ik zal het er niet meer over hebben.

gegroet

DJ Jurgen - One step away (nummer 49 in de top 50)

kijk, ik durf, en ik schaam me hier ECHT niet voor....

Origineel geplaatst door B.S.E.

Waarom zou je je schamen dan? :confused:

Origineel geplaatst door sander
Opzouten met hits!!

Als je een hit wil maken, dan betekend dat, dat je een massaprodukt moet afleveren. Oftewel je moet je houden
aan allerlij hitgevoelige elementen. Ik zou dat echt niet kunnen, omdat ik hitmuziek over het algemeen slecht vindt en dan kan je ook geen hits maken. Tenzij je ineens iets vaags maakt wat om een rare reden toch een hit wordt. Maar de meeste artiesten die hits willen scoren, maken ook muziek met die gedachte.

...daarom dus

Was dat van jou? Vond het anders een goed nummer. Vond het vreemd dat het toen niet zo aansloeg. Produktie was zwaar okay. Een song met vaart erin.

Maar goed je was "one step away" from the number 1 position:D

Mijn grootste hit moet nog komen. Hoewel laat ik eerst maar beginnen met "mijn kleinste hit"

...daarom dus

Ach ja, da's ook maar een mening... er zijn altijd mensen die
de 1 of andere stijl niet trekken, dan luisteren ze maar lekker niet 8)
Maarreh petje af, was een lekkere track hoor!

Back