fuse
Gepokt en gemazeld
Heb dus ook Mic200's van Behringer om voor diverse doeleinden in te zetten. Maar verwacht er niet van dat je CS6x ineens factor 200 nodig heeft.
Dan kun je beter eens naar de editing van de patches gaan kijken. En dus iets met laag doorlaag filters doen en die strings gewoon doffer laten klinken. Dan krijgen ze ook vanzelf een warmer gevoel. (Ook logisch als je weet dat de buizen karakteristiek ook vergelijkbaar is met een 6d-12dB laag doorlaat filter op 10 a 12kHz)
En een LFO heel subtiel je AWM pitch laten moduleren. Evt bij een 2e AWM dezelfde LFO maar dan met een fase verschoven. En dan beide pannen. Krijg je een soort PWM achtig effect.
En onboard effecten zijn heus wel te gebruiken. Tikkie delay, tikkie galm en misschien wat exciting.
Dan kun je beter eens naar de editing van de patches gaan kijken. En dus iets met laag doorlaag filters doen en die strings gewoon doffer laten klinken. Dan krijgen ze ook vanzelf een warmer gevoel. (Ook logisch als je weet dat de buizen karakteristiek ook vergelijkbaar is met een 6d-12dB laag doorlaat filter op 10 a 12kHz)
En een LFO heel subtiel je AWM pitch laten moduleren. Evt bij een 2e AWM dezelfde LFO maar dan met een fase verschoven. En dan beide pannen. Krijg je een soort PWM achtig effect.
En onboard effecten zijn heus wel te gebruiken. Tikkie delay, tikkie galm en misschien wat exciting.
.
- ik heb patches zowel voorbereid als ter plekke staan editen, inderdaad met de verschillende lowpass filters, en de EQ. variaties van de chorus, celeste en andere effecten... nope. de reverb zet ik zowiezo op diffuse 0 - dan wordt hij mono en klinkt al veel donkerder.
maar ik vroeg het me af of je het met lage settings had geprobeerd
.
net even een mailtje gestuurd aan hugh & kettner... kijken of ze iets in de collectie hebben hiervoor.