Vooruit dan maar

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door virkaz
Heb je dit ge-engineered? of is dit iets vanjezelf? sowieso netjes! :D

Omdat men op safe wou spelen heb ik helaas de mix niet zelf mogen maken, ook wegens tijdgebrek kon dat niet.
Ik ben dan ook helemaal niet tevreden, hoewel de tech die dit heeft gemixt toch wel naam heeft...
Zo zie je maar.
Maybe he had a hangover...

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door joriz
haha, met je forum naam en je vorige aviator dacht ik dat je hardcore maakte :)

Oh af en toe laat ik me wel eens gaan en maak ik 3 minuten hardcore om het vervolgens weer even hard te trashen:D

Origineel geplaatst door joriz
Het liedje kan me niet bekoren, zonder de zang vind ik hem leuk.
Het liedje is voor de "doelgroep" meisjes 9 - 17
Als u niet bij deze groep hoort - gelieve u te onthouden van kritiek :D

Origineel geplaatst door Jan Johnson
Die leadmelody steunt de vocal toch? Voor de 3e keer aan het luisteren vind ik wel op sommige passages dat je deze lead wel iets zachter mag zetten op bepaalde passages o.a. op 1.03 omdat het in mijn ogen meer even een rust is ,zodat de vocal nog meer tot zijn recht komt en iets krachtiger/rustiger overkomt.

Dat is niet helemaal wat je als "fout" aanvoelt. Het grote probleem is dat de vocals niet steeds even strak lopen met de ritmiek van van de ondersteunende synth.
Indien de vocals perfect ritmisch hadden aangesloten bij de synth die eronder zit, dan had je wellicht die opmerking niet gemaakt. Echter te weinig budget en te weinig tijd om te gaan zitten knippen en schuiven tot het allemaal wel strak zat.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door trash
Skeleton,ik zou graag eens wat pure recht voor zijn raap p-funk van je willen horen :D

Enneuh...wat mag "p-funk" dan wel wezen ?

ps : "skeletvm" - latijn voor ons aller fundament.

Origineel geplaatst door demian
p-funk -> george clinton

net geproduced btw :)

OOooh ik dacht het al...dan moet je bij mijn maatje Jazzmann zijn !! Die is daar gek van !
Ik ook, maar het ontbreekt me helaas aan goeie muzikanten daarvoor.
En het probleem van Jazzmann is dat hij een ontzettend goeie muzikant is, maar ook zo ontzettend lui !
(als hij niet als cameraman aan t' werk is - dan is ie dus lui)
(lui door een aantal substanties die eigenlijk wettelijk nog steeds verboden zijn :peukie: )

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
OOooh ik dacht het al...dan moet je bij mijn maatje Jazzmann zijn !! Die is daar gek van !
Ik ook, maar het ontbreekt me helaas aan goeie muzikanten daarvoor.
En het probleem van Jazzmann is dat hij een ontzettend goeie muzikant is, maar ook zo ontzettend lui !
(als hij niet als cameraman aan t' werk is - dan is ie dus lui)
(lui door een aantal substanties die eigenlijk wettelijk nog steeds verboden zijn :peukie: )

Probeer eens,ben benieuwd.
Ken je geen mensen van the wizzards of ooze?
Erge dope band!

Origineel geplaatst door trash
Ken je geen mensen van the wizzards of ooze?
Erge dope band!

Ik ken Wim, Peter en Bruno persoonlijk.;)
Maar het is intussen al wel even geleden dat ik nog wat van hen heb gehoord.

Origineel geplaatst door sKeLeTvM

Spijtig dat er geen mp3'tjes op zijn webstek staan...

toch wel dacht ik?

--> discography

:biertje: Goed gedaan man!!

Klopt het dat de mix wat "gedrongen is". Ik mis een beetje ruimtelijkheid
...kan aan mij liggen hoor...

Origineel geplaatst door Bartology
:biertje: Goed gedaan man!!

Klopt het dat de mix wat "gedrongen is". Ik mis een beetje ruimtelijkheid
...kan aan mij liggen hoor...

Neen, het ligt niet aan jou.
In de eerste plaats is dit mp3 en krijg je al niet de juiste indruk.
Om reden van tijdgebrek (ik was met een andere productie bezig) werd beslist de mix te laten doen door iemand met "verstand" van zaken. Zelf ben ik helaas niet voldoende uitgerust om op high-end basis af te mixen. Ik kon ook niet aanwezig zijn tijdens de mix wegens verplichtingen elders en dus tijdgebrek.
Ik ben zelf helemaal niet 100% tevreden met de mix. Maar het is te laat.

zo, dit is een catchy track . lekker hoor :W

Doet me aan junior senior/freestylers denken maar dan met een Radio Donna vibe erin and that sucks :D . Het is IMO ook net niet hit genoeg om een echte hit te zijn. Ik mis een lead sound.

Ik zou wel eens muziek willen horen die je voor jezelf schrijft? P-funk met enkel analoge synths is ook maf hoor }:|

Goodmorning..

Ook ik heb een paar keerbeluisterd en ik heb ook enige opbouwende kritiekjes op het nummer..
Maar ze zijn zeer positief bedoeld hoor!
De keuze van de sounds is gewoon goed..deze moet je houden maar ik mis een bepaalde groove in het nummer..
Dit komt voornamelijk door de bas denk ik...
Toon heeft gelijk dat het iets weg heeft van Push up maar ik hoor qua drums ook iets van Gwen stefani (dat zangeresje van No doupt) de drive zit o.a. daar in de bas, synth en de high-hats , de afterbeat EN de ritmische zang

De tekst is leuk bedacht maar het couplet en refrein lijkt iets te veel op elkaar...
Misschien moet je de hoogte in gaan met het refrein?(met minder woorden)Je gebruikt evenveel " woord-ritme" in het couplet en in het refrein..luister naar: Kylie minogue, Freestylers, Gwen stefani....(What are you waiting for)
Koop of download dit soort nummers en ananlyseer ze..je leert er een hoop van...

anyway..ik loop regelmatig ook te emmeren hoor met songs..
Het is niet makkleijk

SUCCES

my 2cents

my 2cents

Wel erg goed gemaakt! Lekkere geluiden die elkaar niet in de weg zitten. Maar volgens mij loopt er nog iets niet helemaal strak - naast de zang. Is het baslijntje wel check? (Ja ik heb gelezen dat het verknipt is) Maar voor de rest, chapeau!

Ik zeg, een iets stoerdere mix van maken met meer kick, zelfde tempo en de zang helemaal door de vocoder halen, wat minder text: nieuwe push-up hit. En als ik dit zo hoor zou je het volgens mij nog perfect kunnen met zoveel ervaring

Nou na alle high en mighty comments van de heer Skelet was ik toch wel benieuwd!!

effe gedowned en ik moet zeggen het klinkt aardig, maar het is niet meer dan een leuk pop-nummertje waarvan de mix IDD niet bijster bijzonder of hoogstaand is...maar ik geloof dat skelet dit ook niet zelf heeft gemixed...?

Na 25 jaar 'ervaring' en een professional als Skelet is, verwachtte ik toch wel een bepaalde 'wow' factor, maar die was er niet..althans niet bij dit nummer...

Coole track!! Tenminste, tot 1:47. Die bridge(?) vind ik niks. De tekst is af en toe ook wat flauwig, maar dat zal wel met de "doelgroep" te maken hebben, ofzo. Hij is wel lekker catchy verder!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back