Vooruit dan maar

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Netjes,

Netjes,

Netjes,
Vind het wel goed gedaan,idee is prima en het blijft zelf een beetje hangen in gedachten.Wat wil je nog meer!
Ook de zangeres vind ik een leuk accentje hebben,maakt het allemaal lekker cliche.(Beetje zoals die Franse-new-disco)
Qua sound vind ik het iets onder de maat klinken,het mag wel iets meer blazen...ook mp3's kunnen dat.
Maar als je voor deze stijl gaat(80's disco)vind ik het een puik stukje werk.
Succes ermee!
Cheers,
Spart8)

soort kruising van britney spears met oude madonna, kan goed uitpakken, maar dit nummer is niet mijn ding. gelukkig ben ik ook niet de doelgroep ;)

anyway, 1 technische opmerking: ik hoor helegaar geen kick! ik luister dan wel op rotte PC boxjes maar die komen nogal goed overeen met de gemiddelde radio, tv of autoradio speaker, de mix van de beats klopt dus volgens mij niet helemaal...elke keer als je de kick verwacht te horen zit er een gaatje ofzo

Olaf

Hay

leuk om zo met jou muziek kennis te maken

klinkt lekeker

THX

Greetz Turtel /\/8D\/\

Origineel geplaatst door olafmol
soort kruising van britney spears met oude madonna, kan goed uitpakken, maar dit nummer is niet mijn ding. gelukkig ben ik ook niet de doelgroep ;)

anyway, 1 technische opmerking: ik hoor helegaar geen kick! ik luister dan wel op rotte PC boxjes maar die komen nogal goed overeen met de gemiddelde radio, tv of autoradio speaker, de mix van de beats klopt dus volgens mij niet helemaal...elke keer als je de kick verwacht te horen zit er een gaatje ofzo

Olaf

Er is ook geen kick! omdat het een demo is! de kick heeft ie eruit gehaald :duivels:

Origineel geplaatst door ReSoNaNcE
Er is ook geen kick! omdat het een demo is! de kick heeft ie eruit gehaald :duivels:

Wat is nou een demo zonder kick? Dat is als een koe zonder melk! :confused:

Ik wil een kick!
Web%20Kick%202.jpg

Origineel geplaatst door dione
:bekdicht:

*ik had al een heel relaas getypt,maar ik hou me bek maar*

Maar nee, laat je gerust eens goed gaan...

Ik durf dan ook veronderstellen dat je mijn trackje ongeveer het grootste K*tnummer is dat je
ooit in je leven gehoord hebt ?
Moet kunnen !

Origineel geplaatst door olafmol
soort kruising van britney spears met oude madonna

Vandaar de tekst : "Like Madonna said, get into the groove" :dubbel:

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Maar nee, laat je gerust eens goed gaan...

Ik durf dan ook veronderstellen dat je mijn trackje ongeveer het grootste K*tnummer is dat je
ooit in je leven gehoord hebt ?
Moet kunnen !

Vandaar de tekst : "Like Madonna said, get into the groove" :dubbel:

jamaar waar is de kick?

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Dat vind ik nou eens gesproken zie !

Ik post af en toe ook kritiek op tracks die verschijnen, maar ik denk dat er inderdaad groot verschil is tussen "kritiek"
en iets afbreken.
Nu anderzijds heb ik geen probleem als iemand mijn track ik kwestie totaal zou afbreken.
Ik lig daar niet echt wakker van.
Kritiek kan ook zeer waardevol zijn zodra ernstig gefundeerd.
Zo zie je dat mensen hier antwoorden dat ze de mix niet goed vinden...en ze hebben nog gelijk ook !
Om nog maar de zwijgen over de tekst, de melodie het minder spannende arrangement enz enz...
Mar het past mijn inziens wel perfect in het plaatje als je kijkt welk doel er wordt beoogd, niet ?
Feit is dat ik graag heel verschillende dingen doe. Ik ben geen stijlfreak.

Er staat een tweede kort fragmentje op mijn webstite (nou ja website...) "Owen"
Dat is het soort muziek waar ik van hou en meteen een bandje waar ik naast gitaar ook wat keyboard speel en mee arrangementen schrijf.
http://users.telenet.be/funkbunker/Studio/

Leuk stukje muziek ! Best wel goeie zanger, hoor ik velen malen liever.

Origineel geplaatst door brz
lekker strak en glad.....vroeg naar bed en geen haren in je bek.....denkik

maar dat terzijde....

ik hoor veel foute knippen erin en de zangeres is echt te kut, beter een leadsynth erin!!

bROEPS
Tja, tis een belg he...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back