Het grote "stomme vragen" topic

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door elektrovolt
oja, afgelopen vrijdag....:(

toen ik alles aan het opzetten was kwam de barman naar me toe en zei:

een vriend van mij heeft echte dure roland synthesizers, van 50 duizend euro ze zijn ook heel erg groot, 3 meter breed. dus daar sta jij dan met je speelgoed keyboardjes !

!?!?!?!?!??!?!?!?!??! wat moet ik daar nou wer mee ?

(ik stond daar met een nordrack, ms10, micromodular en tr-808 )

HAHAHAHAHAAHAHAHAHA KEIHARD UITLACHEN DIE GAST! DAT MOET JE ERMEE! :)

Deze vraag heb ik per abuis een keer zelf gesteldt:

Bij de BurgerKing om een BigMac vragen!...en dan het gezicht van de medewerker!

Origineel geplaatst door DJ DyM
Die japanners ook..... ik werk bij de gamma komt er een jappaner(weet niet of het er 1 was maar hij had spleet-ogen :duivels: )naar me toe met een isdn kabel of hij die kon gebruiken voor de stroom van zijn afzuig kap.... :confused:
heeft niks met muziek te maken maar vond t wel ff de moeite waard :duivels:

Tja! Dat is inderdaad dom!

Nog niet eens zo zeer de vraag, meer nog om het bij de Gamma te vragen!!!!!! Over het dieptepunt van vakbekwaamheid (is idd. generalisatie) gesproken zeg...

"Nee meneer, dit Gamma-steenboortje kunt u net zo goed kopen als dit Piranja Titanium-Betonboortje. Het prijsverschil zit hem in het feit dat de Gamma boor een ronde onderkant heeft en die van de Piranja boor een afgevlakte onderkant heeft waardoor u hem makkelijker in de machine doet." :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid

Past dan weer in een idioot-antwoorden-topic.

aangezien het ... bladiebla

aangezien het ... bladiebla

er kwam een tijdje terug een kennis langs om mijn apparatuur te bekijken.
vroeg hij:
"maar waarom maak je in godsnaam muziek terwijl je het ook allemaal gratis kan downloaden ?"

:geslaagd: :eureka:

Knoppen

Knoppen

Waar dient dit knopje voor ( mijn mastercircuitstroomknop naast de deur van mijn studio) en weg was mijn productie....

Origineel geplaatst door elektrovolt
oja, afgelopen vrijdag....

toen ik alles aan het opzetten was kwam de barman naar me toe en zei:

een vriend van mij heeft echte dure roland synthesizers, van 50 duizend euro ze zijn ook heel erg groot, 3 meter breed. dus daar sta jij dan met je speelgoed keyboardjes !

!?!?!?!?!??!?!?!?!??! wat moet ik daar nou wer mee ?

(ik stond daar met een nordrack, ms10, micromodular en tr-808 )

Ik zou vragen of hij een vriendin heeft van 150 kilo en of dat lekkerder neukt dan een van 60 kilo?

Ik werk als technicus in een theater in Groningen. Een aantal weken geleden was ik bezig lampen te stellen en lichtstanden te programeren in de lichttafel voor een toneelstuk op die avond. Vraagt een van de toneelspelers aan mij: "heb je al een kaartje gekocht voor vanavond, of kom je niet kijken?" :confused: :D

zelfverzekerde vrouw belt op: "ik wil graag een draadloze microfoon huren.."
geen probleem, dus een paar dagen later komt ze 'm ophalen, en na het afhandelen van de formaliteiten overhandig ik haar de koffer.

vrouw: "waar is de geluidset?"
ik: "geluidset?"
vrouw: (kijkt me aan alsof ik een volslagen idioot ben) "ja, DUH.. zonder geluidset heb ik natuurlijk niks aan een draadloze microfoon.."

:stupid :stupid :stupid

hey! das lang gelee!

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Ik werk als technicus in een theater in Groningen. Een aantal weken geleden was ik bezig lampen te stellen en lichtstanden te programeren in de lichttafel voor een toneelstuk op die avond. Vraagt een van de toneelspelers aan mij: "heb je al een kaartje gekocht voor vanavond, of kom je niet kijken?" :confused: :D

Amateur acteur. :)

Toen ik bij het NOB werkte liepen we met zon grote Betcam SP camera rond en ik met mijn geluid set.

Dit vaak gehoord;

"Kijk, de radio is er!"

en

"Ik sta in beeld en wil dat dit niet wordt uitgezonden" (dikke closeup van alleen het gezicht van de geinterviewde persoon)

LOL

Origineel geplaatst door Remmelt
zelfverzekerde vrouw belt op: "ik wil graag een draadloze microfoon huren.."
geen probleem, dus een paar dagen later komt ze 'm ophalen, en na het afhandelen van de formaliteiten overhandig ik haar de koffer.

vrouw: "waar is de geluidset?"
ik: "geluidset?"
vrouw: (kijkt me aan alsof ik een volslagen idioot ben) "ja, DUH.. zonder geluidset heb ik natuurlijk niks aan een draadloze microfoon.."

:stupid :stupid :stupid

maaruh....als ik mij niet vergis is dat uiteindelijk een dikke deal geworden.....toch? ;)

maaruh....als ik mij niet vergis is dat uiteindelijk een dikke deal geworden.....toch?

nah, dat was een vergelijkbaar geval. Ik vroeg toen wat voor ingang ze op hun installatie hadden, zodat ik de juiste kabel mee kon geven.. >> "...installatie??..hoe bedoelt u??.."

uiteindelijk bleek dat idd. een lot uit de loterij, maar daar zal ik mensen hier maar niet jaloers mee maken :engel:

eigenlijk moet je van die speelgoed dingen in de winkel leggen met ingebouwde speaker en voor grof geld verhuren :D

mijn neefje een tijd geleden tijdens het kijken van een film:

"He, das die kerel die ook in de mummy speelt!"

(dit IS de mummy patrick............)

"ow ja maar wacht, dit is de mummy 2 , en ik heb alleen de mummy 1 nog maar gezien!"

(dit IS de mummy 1 patrick....)

goh, wat was het voor de rest van de avond toch lekker rustig zeg..... ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back