Nou Arv, ik vind dit eigenlijk best te pruimen as is.
Wat je evenwel kan doen is wat meer aandacht besteden aan een aantal kleine details.
Het harmonium/glass lfo geluidje op 00.30 tot 00.42 is iets te prominent aanwezig.Deze sound tikje stiller en subtiel rev toevoegen + eventueel wat autopan L>R>L
Ook op het laatste zit die sound er te prominent in en vanaf (02.29) moet je het arrangement met diezelfde sound herbekijken. Je lijkt de draad wel kwijt daar...
Het stuk van 01.12 tot 01.24 (enkel drums en bass) weg knippen aub = overbodig of je moet het op één of andere manier interessant maken. Niet per sé opvullen, dus liever weglaten.
De vocal sample op 02.21 kan, maar is naar mijn mening niet aangepast aan het genre. Te droog en dus proberen
hier een korte delay op te zetten, liever nog een andere vocal sample die beter aansluit.
Dan op 02.28 vind ik het even wat dansen op een slappe koord en daarna schiet het weer in tempo en is de aandacht terug.
Als je film maakt moet je proberen mensen aan het beeldscherm te kluisteren. Als je muziek maakt is dat niet anders en de aandacht mag je geen seconde kwijtspelen.
Toch goed gedaan Arv, ik vind dit een zeer geslaagde ambient track ! Met niet te veel drums

integendeel, ik mis het niet & less is more !