Zit met een keuze probleem.
Ik heb op dit moment een Wavestation EX met romkaart, enkele weken geleden van Digimod overgenomen maar tis toch niet mijn ding..
Ik zoek een synth waarmee ik de meeste geluiden voor trance kan gaan gebruiken.
De wavestation klinkt prima maar ik hoor maar enkele geluiden die echt in mij straatje passen.
Voorkeur gaat uit naar een synth die specifiek gericht is op de trance markt, als het kan met effecten onboard.
Ik heb wel wat websites afgezocht maar hoe meer ik zie hoe moeilijker het wordt
Lange tijd dacht ik aan een JD-800 (vooral door de looks
) maar ben bang dat al die sliders op een gegeven moment toch problemen gaan geven (kraken etc)
Mijn budget ligt zo rond de 600 euro max, die zou ik het liefst meteen goed investeren en niet zoals met de Korg dat ik opnieuw moet gaan zoeken.
Ik weet dat er al diverse topics met hetzelfde onderwerp zijn maar telkens net ff een andere vraag.
Dus wat ik zoek:
- Synth (toetsen) voor trance doeleinden
- effecten onboard bij voorkeur
- trance sounds, the more the better
- budget +/- 600 euri
elke tip is welkom! thnx in advance
Ik heb op dit moment een Wavestation EX met romkaart, enkele weken geleden van Digimod overgenomen maar tis toch niet mijn ding..
Ik zoek een synth waarmee ik de meeste geluiden voor trance kan gaan gebruiken.
De wavestation klinkt prima maar ik hoor maar enkele geluiden die echt in mij straatje passen.
Voorkeur gaat uit naar een synth die specifiek gericht is op de trance markt, als het kan met effecten onboard.
Ik heb wel wat websites afgezocht maar hoe meer ik zie hoe moeilijker het wordt
Lange tijd dacht ik aan een JD-800 (vooral door de looks
) maar ben bang dat al die sliders op een gegeven moment toch problemen gaan geven (kraken etc)Mijn budget ligt zo rond de 600 euro max, die zou ik het liefst meteen goed investeren en niet zoals met de Korg dat ik opnieuw moet gaan zoeken.
Ik weet dat er al diverse topics met hetzelfde onderwerp zijn maar telkens net ff een andere vraag.
Dus wat ik zoek:
- Synth (toetsen) voor trance doeleinden
- effecten onboard bij voorkeur
- trance sounds, the more the better
- budget +/- 600 euri
elke tip is welkom! thnx in advance

)