Quiklok introduceert "DJ RACK"

DJ41

Lid sinds 1834
Dit is de nieuwe Quiklok DJ Rack. Al oogt deze nieuwe telg van Quiklok erg leuk, het prijskaartje liegt er niet om.
Voor gemiddeld 550 euro gaat deze over de toonbank.

Of het echt aan zal slaan?....

20505.

ik wacht wel tot de software versie dr is...:mexico:

Dat middenstuk is wel handig, want dan kunnen dj's daar hun muziekboek op leggen.

...tis dat ik weet dat het van quickloc is, anders zou ik zeggen: ziet er gammel uit...

Origineel geplaatst door B.S.E.
...tis dat ik weet dat het van quickloc is, anders zou ik zeggen: ziet er gammel uit...

IDD, 1 keer stoten en je plaat slaat over. Snap zoiezo niet het nu van zoiets. Het is neem ik aan voor de thuisdraaimarkt. Een beetje stevige tafel heb je veel maar aan.

Origineel geplaatst door Ytse
IDD, 1 keer stoten en je plaat slaat over. Snap zoiezo niet het nu van zoiets. Het is neem ik aan voor de thuisdraaimarkt. Een beetje stevige tafel heb je veel maar aan.

overigens is dat heel raar. Ik had mn draaitafel altijd op een ontzettend stevige purpose built tafel en daarop sloeg hij steeds over. Op het moment staat ie op een plank op een keyboardstand en hij lijkt een stuk stabieler terwijl de keyboardstand alle kanten opgaat als ik scratch...

raar he :confused:

Origineel geplaatst door Steven V
Dat is oud nieuws, me dunkt. Bestaat al twee jaar of zo.

nagel op de kop
dit bestaat al jàren. denk makkelijk 3 jaar ofzo...

Origineel geplaatst door Mad Dan
Ik werkte jaren geleden met QL. Drama. Al die shit is scheef...

Daar ken je best eens gelijk in hebben ja..:D De spullen die ik heb gehad van Quiklok hadden vrijwel allemaal een afwijkende mankement:D Mischien moeten ze die machines eens wat beter afstellen en wat meer schroefjes in de zakjes meeleveren want dat gaat daar volgens mij ook zo nu en dan regelmatig mis.

wat ik van quiklok heb gehad (keyboardstands, monitorstands, ...) deed altijd perfect z'n ding. nooit ergens problemen mee gehad:). quiklok is een topmerk als het op stands en dergelijken aankomt

Prima spul, alleen moeten ze het nog een beetje roadproof maken. Zo is een Quiklok stand niet goed bestand tegen dronken zangers die het nodig vinden een stand vlak voor een optreden van 2 hoog naar beneden te donderen. Sindsdien standaard 6 bierviltjes onder mijn stand.

My 2 cents...

Back