Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door 54fsben
Ik speel nu op een Yamaha Clavinova CLP 560 en wil eigenlijk wat meer mogelijkheden qua sounds.
Ik ga er niet een podium mee op , alleen thuis te gebruiken.
Origineel geplaatst door Hover
Kijk eens naar een Motif Rack of Motif-Rack ES? Die kan je zo op jouw CLP 560 aansluiten, neemt amper plaats in beslag en als je geen on-board sampler/sequencer wil dan is dit een mooie aanvulling zonder dat je betaald voor functies die je niet gebruikt.
Maar vergeet ook andere fabrikanten niet, bv. Roland's XV-5050 of 5080 etc....

Inderdaad, zowel de Motif-Rack als de Motif-Rack ES hebben 2 PLG-slots. Met een PLG150-AP beschik je dan tevens over een Yamaha's CFIIIS in kaartvorm. De orginele kost ongeveer 80.000 EUR in de Benelux. Het kaartje is gelukkig wel wat goedkoper.
Meer info over:
Motif-Rack
Motif-Rack ES
Of je laat je informeren door Bert Smorenburg:
Motif-Rack Video - WMV
Motif-Rack Video - QuickTime
Origineel geplaatst door Steven V
Als Ãk zou mogen kiezen tussen een RD-700 of een S90/S80, ik koos die laatste. Het klavier daarvan is gewoon geweldig, daar kan geen enkele andere stage piano aan tippen.
Ga ze zeker uitproberen, misschien is jouw mening wel anders.

Kijk eens naar een Motif Rack of Motif-Rack ES? Die kan je zo op jouw CLP 560 aansluiten, neemt amper plaats in beslag en als je geen on-board sampler/sequencer wil dan is dit een mooie aanvulling zonder dat je betaald voor functies die je niet gebruikt.