Nadelen software.

Origineel geplaatst door trash
Updates....
Een gekloot zowel voor je zelf als voor je pc.
De perfecte versie is er nog lang niet,van geen 1 appje
Dus updates blijven komen
Stel je koopt zoals ik absynth voor 299,jaar later kotm absynth 3,dat kost euros,en jaar na jaar,alles bij elkaar,had je een paar vette hardware bakken kunnen kopen.

! crash,hardeschijf,en toedeledokie met je software studio.

Hardware,klinkt,voelt,en nodigt uit.\

Dan maar wat lompigheid,kabels,stof,en alles voor lief nemen.
Want er geld gewoon maar 1 ding,SOUND.:)

Voor mij persoonlijk is dat het aller belangrijkste,maar voor ieder weer anders.

Had roland met de d50 ook geen updates in de vorm van mt32, d10 d110, u110, u220 enz.????
Zelfs met hardware heb je updates. Kost wel effe wat meer lijkt me.

Is geen argument trash. En als jij je hardware synth. laat vallen omdat je struikelt over de stroomdraad en de midikabel kan je hem naar de reparateur brengen. Als je dat met je computer doet heb je altijd nog de software om te herinstalleren.

Weet je wat jij bent trash? Jij bent gewoon een knopjesman. Das niet erg want ik ben ook een knopjesman maar ik ben ook een virtuele knopjesman. Lekker kloten met reaktor enzo.

zo, dus bij jouw zit er stof op die synths?8)

misschien een rare vergelijking, maar met sex voel ik ook het liefst de tepels tussen mijn vingers ipv dat ik achter een computerscherm zit. Sommige dingen moet je kunnen aanraken om er het beste uit te halen...

Origineel geplaatst door Ozz
misschien een rare vergelijking, maar met sex voel ik ook het liefst de tepels tussen mijn vingers ipv dat ik achter een computerscherm zit. Sommige dingen moet je kunnen aanraken om er het beste uit te halen...

hoezo??? heb je nog steeds borstvoeding??? 8)

we kunnen hier met z'n allen dingen gaan roepen en in verhitte discussies verzeild raken, maar we kunnen ook met zijn allen zeggen:

Trash, je hebt 100% gelijk!

het verhaal dat hardware ook geupdate moet worden is natuurlijk een kontverhaal.
De software moet je updaten omdat je hoopt dat de update WEL goed klinkt. Je hebt allerlei mogelijkheden/maniertjes nodig om te verbloemen dat het kut klinkt. mijn korg ps900 kan helemaal niets, de filter is triest de presets(26) houden niet echt over, monofoon als de tyfus, maaarrrr...... knetteren doet ie als de beste:okdan: zijn beperkingen maken hem erg bruikbaar. Die high-note priority is echt te gek bij knetterende baslijnen

softe synths zijn bladmuziek, harde de instrumenten

nogmaals:

trash, je hebt 100% gelijk!

Back