Origineel geplaatst door Catalunya
Over enkele jaren komen er problemen bij van slechte ogen door het staren naar monitors en de straling ervan
Dus virtuele luidsprekers zijn dus weer slecht voor je ogen, kut zeg, maar ff serieus, ik ben veel op herrieplekken, op feestjes of me werk of creeer het zelf maar ik heb helemaal nergens last van, ik heb er eigenlijk ook nooit serieus rekening mee gehouden, sterker nog op een feestje sta ik graag naast de speakers, vooral die bassbins zijn me favoriet, ik heb dan wel eens een piepje in me oren maar deze is na een aantal uurtjes weer weg.
Maar als ik zelf met muziek bezig ben heb ik het volume nooit echt hard en als ik een koptelefoon op heb staat die ook nooit hard, dat doe ik dan eigenlijk niet zozeer om me oren te sparen maar meer omdat ik dan gek wordt van die harde herie en het heel vermoeiend werkt, dat zal me wel gered hebben.
Dus eigenlijk schrik ik wel van al die voorstaande posten, ik ga er nu beter op letten, ik had niet verwacht dat zoveel mensen (en dat het dus best wel snel mis kan gaan) hier last van hadden en ik hou me oortjes graag goed.
Iedereen sterkte gewenst met het oorsuizen, en laat ze maar opschieten met die oplossing voor jullie, en voor de mensen met goede oren, wees voorzichtig, wat moet je met je muziek als je het niet meer horen kan.