Satyr
: messenger of dionysos :
Origineel geplaatst door B.S.E.
...ik woon naast de tokkies....
nuff said
... dan woon ik twee huizen naast jou

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door B.S.E.
...ik woon naast de tokkies....
nuff said

Origineel geplaatst door anoniempje
ik heb het wat dat betreft nog lekker ik woon bij me ouders op een boerderij en de enige die ik ermee kan storen zijn me ouders zelf en dat zijn geen zijkerds tot half 12 kan ik rustig me gang gaan daarna moet het wel zachter als ze gaan slapen
wat dat betreft zie ik er ook wel tegen op het huis uit te gaan want ik ga dat dan echt wel missen die vrijheid want hoef nu nergens rekening mee te houden de enige die het lawaai soms te veel vindt worden ben ik zelf

Origineel geplaatst door olafmol
overigens zijn ze er in utrecht nogal snel bij qua politie, het is niet voor nix dat geluidsterreur een beproefd en succesvol martel-middel kan zijn .... regelmatig lees je in de krant dat mensen mekaar met hamers en knuppels te lijf gaan vanwege geluidsoverlast, soms zelfs met dodelijke afloop...niets is zo irritant dan elke keer die boormachine, of elke keer die subwoofer die je van je bank trilt....of dat vervelende keffertje..of die boomboomproducer van 3 huizen verder
sidenote: je wilt niet weten hoe raar acoustiek soms kan zijn...lage tonen kunnen via balken of whatever ineens 3 huizen verder iemand van z'n bank trillen, terwijl je zelf nix hoort en subwoofers zit te overwegen![]()
). Het toilet grenst niet aan de studio, de hal zit er tussen.Origineel geplaatst door Archaos
En dat is nou het hele probleem wanneer je in een stad woont. Je kunt geen kant op en je woont zo ontzettend dicht op elkaar. Dat moet haast wel fout gaan. Vooral in een flat heb je ontzettend veel nadelen; je kunt geen muziek maken, geen muziek draaien, geen huisdieren hebben en ga zo maar door. Als alleenstaande is het ontzettend moeilijk om ergens een fatsoenlijke woning te krijgen en in de stad is dit al helemaal een ramp. Ik zit wat dat betreft in een dubio of ik nou wel of niet in een stad zou willen wonen. Ergens beklemd het mij enorm en ik mis de ruimte die je in een dorp meer hebt. En als ik in Olaf zijn reactie lees dat men elkaar bij wijze van spreken met knuppels te lijf gaan vanwege geluidsoverlast dan word ik al helemaal niet vrolijk. Het zou me niets verbazen dat in hele grote steden soms zelfs doden vallen door ruzie over geluidsoverlast (ergens zijn het wel Amerikaanse situaties).

Origineel geplaatst door Flesje
Bij onze buren hebben ze een huilbaby dus is het hier geven en nemen.

Origineel geplaatst door QuincMan
Ik woon in een dorpje in de boerenbuiten, links een kerk, rechts 80 meter voor de volgende buren..
ik denk dat de surround-set met subwoofer een veel groter probleem is/wordt in de stad,
Origineel geplaatst door QuincMan
Ik woon in een dorpje in de boerenbuiten, links een kerk, rechts 80 meter voor de volgende buren.. Dus kan redelijk hard... Natuurlijk hebben we wel eerbied voor de kerk :+

we gaan overal kots emmertjes neerzetten!Origineel geplaatst door sander
Hee bliepertronic, leuk zo'n boot. hopelijk beweegt ie niet zo veel.![]()