Kunnen jullie de volume redelijk hard open hebben bij het draaien van muziek?

Origineel geplaatst door Ozz
heb met me onderbuurman geen last, ook hij houd van een lekker geluidje waardoor wij wel eens in een decibattle raken verwikkeld.....ik heb medelijden met de rest van de straat

AAH had ik maar zulke interactieve leuke buren! ik wacht al jaren op buren die een decibattle met mij willen (durven!) aangaan. ik blaas ze letterlijk van de stoel af hahaha. heb dit jaar met mijn PA setje een straat in utrecht voorzien met muziek ;)

niet dat ik niet hard kan draaien hoor. ik heb fantastische buren.. en overburen.. en overoverburen enz. alleen met zo'n pa set kan het simpelweg gewoon niet op z'n hardst. de keren dat ik dat wel doe vallen namelijk wat dingen van de muur en kasten helemaal beneden in de huiskamer door de druk.. (zit zelf op zolder) hehehe..

Ik wil m'n muziek niet eens hard.

Bij m'n setup heb ik zelfs geeneens boxen staan, op 't moment (geen plek).
En in de huiskamer, tja, ach... soms gaat 't wat harder. Ik woon in een flat, we horen wel 's wat van elkaar... maar storend is het nooit.

Re: zucht

Re: zucht

Origineel geplaatst door IJsman
Archaos, nog 1 post over de beklemmendheid van de stad en ik bitchslap je. Check eens hoeveel je er al hebt man! :) make up your mind allready!
;)

Is dat een dreigement ... ;)
Zoveel posts heb ik er niet over geplaatst hoor, ik vond het gewoon wel een aardig onderwerp om over te beginnen.

ik woon in een rijtjeshuis midden in de stad en heb alleen buren aan de rechter kant van het huis omdat we op de hoek wonen nu kan ik blazen wat ik wil maar de buren lijken wel dood ze laten me gewoon mijn gang gaan ik heb 2 monitors van 200 watt en 4 subs van 1000 watt een keer stond het zo hard dat mij dakraam is gebarst8)
zelfs toen kwamen ze niet aanbellen ik ben gewoon een bofkont we hebben 4 keer van buren verwisseld waarvan een zelf producer is en geen eentje belde aan:kroon:

Back