Sneeuw

• Thread starter Deleted member 18007
  • Start date
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
D

Deleted member 18007

Guest
Te gek ....bijna 20 cm. (als het niet meer is) hier in Grunnn.

De wereld ziet er opeens heel anders uit. Maar, de wereld klinkt ook heel anders, een soort dolby B ofzo...

Zet hieronder hoe sneeuw klinkt volgens jou...

Witte ruis?

Of nee dat dan weer niet..

Ik moet zeggen dat ik toch liever binnen zit, dus ik weet niet zo goed hoe sneeuw moet klinken :D

R

Over je oren heen vormt het een soort van lowpass-filter. Lekkerrrr doffff.

Krrr Krrr Krrr Krrr Krrr Krrr ...... Krrr Krrr Krrr Krrr Krrr Krrr Krrr Krrr Krrr Krrr *SLIP* *BONK* *gedempt gevloek* Krrr Krrr Krrr Krrr Krrr *klik* *bzzzzzzzz* *KLONK* Krrr Krrr *startende diesel* brm brm brm brm brm brm brm brm brm brm brm brm
kgggg kgggg kgggg kgggg kgggg kgggg kgggg kgggg krrr krrr krrr krrr krrr krrr kgggg kgggggggggggg kggggg kgg kgg kggg krrr krrr krr krr krr kgggggg kgggg kgggg kggg "verdomme wat koud!" kggg kggg kggg kggg kggg *klik* *thump* *klonk*

en dan het geluid van een wegrijdende diesel die links en rechts door de sneeuw glibbert :D

misschien moet ik maar hoorspelen gaan maken?[/size=1]

-C-

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Sly Dog
Over je oren heen vormt het een soort van lowpass-filter. Lekkerrrr doffff.

ehr dat zijn je oorwarmers hoor? :D

Tyfus weer !!

Het moet snel lente worden!!!

Behalve dat ik 1 1/2 uur nodig had om op m'n werk te komen, maar het is wel sfeervol. Uitzicht vanaf m'n werkplek:

Attachments

• dsc00056_33%.jpg
    dsc00056_33%.jpg
    122,6 KB · Bekeken: 77
Laatst gewijzigd:
En vanaf de andere kant [alles was lekker tegen pandje aan gewaaid].

Attachments

• dsc00055_600.jpg
    dsc00055_600.jpg
    121,8 KB · Bekeken: 81
mooie kiekjes....maaruh hoe klinkt het daar???=)

Zo ziet het er hier uit, locatie Den Haag, uitzicht op de begraafplaats. Hoe motiverend! :D

En hoe klinkt het? Rustig, inderdaad. Ik denk omdat de sneeuw de reflecties dempt.
En omdat niemand zo idioot is om zich met dit weer buiten te begeven...

Attachments

• 521a0003.jpg
    521a0003.jpg
    19,5 KB · Bekeken: 74
In Antwerpen ligt er niks ... nada ... zip ... noppes. Ze zitten hier al meer dan twee weken te voorspellen dat er heel veel sneeuw gaat vallen :confused: .

Nah ... ik was in ieder geval op tijd op werk :gaap: ;)

:doei:

Origineel geplaatst door Danny
In Antwerpen ligt er niks ... nada ... zip ... noppes. Ze zitten hier al meer dan twee weken te voorspellen dat er heel veel sneeuw gaat vallen :confused: .

Nah ... ik was in ieder geval op tijd op werk :gaap: ;)

:doei:

En je hoeft je wagen niet uit te graven.

Attachments

• dsc00046_600.jpg
    dsc00046_600.jpg
    123,8 KB · Bekeken: 77
voor de zuiderburen

Attachments

• snowman.jpg
    snowman.jpg
    5,7 KB · Bekeken: 77
Ik vind het toch wel een voordeel dat het met sneeuw net lijkt alsof ik stuurbekrachtiging heb.

kutsneeuw....net als ik m'n nieuwe auto op kan halen valt er de meeste sneeuw in 20 jaar....(zeiden ze net op het nieuws).....:( :stupid

haha inderdaad. de draaicirkel wordt ook kleiner met een beetje gas en een handrem.
jammer dat de meesten denken dat je opeens zachtjes moet gaan rijden met sneeuw, zonde...
Als he tractioncontrol hebt zit je nu goed te balen:)

... ja, de meeste sneeuw in 20 jaar.
Dat komt omdat het klimaat opwarmt.
Oh nee, even denken.... er komt een nieuwe ijstijd aan! en dat komt allemaal door de mens!

(kortom, er is altijd wel een excuus te vinden...)

oh....en Zaterdag draai ik in Spanje ; ook sneeuw daar....wat een kutzooi zeg...:bekdicht:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back