geenlidmeer081224b
Gebruik standaard
Ik heb dus maar even gekeken naar de verschillende opties, en ik heb nog geen keuze kunnen maken. Ik ga eerst op internet nog wat zoeken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door bionrg
en aangezien je ook synths wil aansturen. zou ik helemaal niet voor een MPC gaan....
trouwens de phrase sequencing concept van Yamaha blaast voorlopig elke sequencer weg (op een paar analoge sequencers na, en de MV8000 natuurlijk)
Als realtime editing niet belangerijk is voor je maar het aantal tracks wel, dan kan je weer opzoek gaan naar een QY700 bijvoorbeeld of een SU700, die hebben geloof ik allebei 32 tracks

Origineel geplaatst door Rubenes
Ik heb die groovebox helemaal niet gekocht omdat er Korg op staat!

Origineel geplaatst door REY
Kheb nog steeds een 505 voor je in de aanbieding
Sequencer, drumcomp enz enz in 1 en polyfoon![]()
en aangezien je ook synths wil aansturen. zou ik helemaal niet voor een MPC gaan....

tuurlijk, analoge sequences klinken veel beter !trouwens de phrase sequencing concept van Yamaha blaast voorlopig elke sequencer weg
(op een paar analoge sequencers na, en de MV8000 natuurlijk)

Maar MPC... nee sorry, mij niet gezien![]()

en ahum, elektrovolt... een sequencer die klinkt niet, maar speelt sequences...
heren elektrovolt en steven v, ook de MPC heeft bij mij aan de werktafel gestaan... en als ik vind dat ie zuigt, dan is dat mijn mening toch.
kheb toch zeker wel recht op een eigen mening dacht ik zo?
en ahum, elektrovolt... een sequencer die klinkt niet, maar speelt sequences...
maar back to topic:
rubens, kijk uiteindelijk vooral naar hoe je je werk wil afmaken
pattern vs linear
en wat daarbij het best voor jou werkt

Origineel geplaatst door MadR
ik vind het een niet onderbouwde mening ... en die kunnen meestal meteen van tafel
voor de rest : het is geen volwaardige sampler nee .. maar sequencen doet ie wel zeker erg goed
en dat ie niet klinkt ... grrrr alweer die kikker in me keel .. is natuurlijk onzin
een sequencer klinkt wel degelijk .. tjek maar een 909 in pattern mod of een 303 in pattern mode
die klinken toch heel anders dan als je ze via midi zou aansturen ...
jammer maar timing is, zeker in dansmuziek, een zeer bepalende factor of iets klinkt of niet ...
voor de rest zal je wel vallen over de interface ... maar persoonlijk maakt het mij niet uit hoe iemand iets bespeeld .. al ligt op zijn rug te bassen .... het gaat om het resultaat ... als dat maar goed klinkt !