geenlidmeer081224b
Gebruik standaard
Origineel geplaatst door falafelbiels
Rubenes jij maakt lange threads man!
Nee, de mensen blijven steeds replyen, zoals jij!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rubenes jij maakt lange threads man!
Origineel geplaatst door Vizion
Dit kun je rustig aannemen.. de RM1x is een topbak waar je uitstekend vandaan kunt uitbreiden
en er dan nog steeds plezier aan kunt beleven.. zelfs al zijn de geluiden niet de allerbeste,
ze zijn nog steeds goed bruikbaar en hang er een leuke sampler aan en je kunt alles maken wat je wilt.

Origineel geplaatst door Rubenes
Nee, de mensen blijven steeds replyen, zoals jij!
bedoel je een sampler zoals de MPC-2000?![]()
hmmm.... jij verandert wel ieder uur van mening zeg...Origineel geplaatst door Rubenes
Iik heb me bedacht, ik ga toch voor de MPC, want ik wil graag ook loops gebruiken en kunnen samplen.
Wat je ook kiest Rubenes, je stelt hier altijd een paar mensen teleur...
Origineel geplaatst door cloudman
wat zou je uiteindelijke droomsetup zijn denk je eigenlijk? wat is daar momenteel het beeld van in je hoofd?

Origineel geplaatst door Zoidsity
Ik had 't geduld niet om HEEL de thread te lezen, maar ik zou ff doorsparen tot je een RS7000 ken kopen. Krijg je geen spijt van; 2e hands zie je ze steeds vaker voor rond de 800 euri's (en als je goed zoekt goekoper).
Geduld is een schoonen zaak![]()
) bak incl. sampler. EN blijft tochwel redelijk goed strak lopen (qua MIDI-clock)
de SP-303 is pas overpriced! Kijk ook maar es nieuwprijzen. Dan is de MPC vrijwel even duur als een RS hoor