Slechte ideeën

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
-ijsblokjes in een décolleté smijten bij een meid die je net een kwartiertje kent
-een meeting houden voor alleen software gebruikers. (leuk hoor, zo'n dongle show... of staat er een PC met ftp sessie naar een warez site?!)
-als iemand aan je vraagt of je doorslikt antwoorden: "Nee, ik gorgel"
-de auto op de handrem zetten met vriezend weer
-een grote bek over tiesto hebben terwijl je het zelf niet beter kan

-C-

Origineel geplaatst door C738
-ijsblokjes in een décolleté smijten bij een meid die je net een kwartiertje kent
-C-

Misschien slecht idee, maar wel moeilijk grappig :biertje:

enkele van mijn stomme id'en van uit mijn jeugd (toen ik nog minderjarig was voor de duidelijkheid en de belgische politie...:D )

aan je 14de aan de coke&booz zitten tot uw 17de en dan aan je 18de een kapotte maag en dito lever te hebben (eigen schuld dikke bult ik weet het, ma ja) van al die coke en andere troep die je binnenspeelde

beginnen vechten tegen 3 skinheads die op zijn minst een kop of 3 groter zijn dan u en in elkaar geslagen worden met een gebroken rug tot gevolg.

een auto stelen om te merken dat de remmen niet werken terwijl je al 90km per uur rijd

op uw 15 jaar met een 1800 cc motor proberen te rijden (gevallen natuurlijk)

als je 15 bent met een gestolen brommer, met een hoofd vol coke en rum aan 80 km door de sneeuw racen en in een gracht belanden (brommer ontploft, ik met een gebroken knie naar het ziekenhuis, best dat ik nog een helm droeg)

gelukkig komt de wijsheid met de jaren, zo'n stommiteiten haal ik niet meer uit. En hardrugs zijn sinds 1997 (toen was ik 18) voltooid verleden tijd, net als de bijhorende krapuulstreken.

- Bierdrinken met je mond nog dicht
- Sex met de vriendin van de gozer met wie je moet samenwerken aan een opnameproject op school (ik verzin het niet, maar fijn was het wel :okdan: )
- De spinazie van gisteren
- Je cd op een draaitafel...
- Een stroboscoop (die aan staat) bij een pianoconcert
- Met je föhn onder de douche
- Een batterijladder op batterijen
- De remweg van tram 17 onderschatten

Laatst gewijzigd:
een grote bek over tiesto hebben terwijl Die het niet kan

kijken wat er gebeurt als je heel hard gaat fietsen en dan je stuur 180 graden draait (ik was pas 6 hoor :engel: )

Origineel geplaatst door Bass
Als je een meisje tegenkomt over je studio in je slaapkamer beginnen en vragen of ze kan zingen....8o)

Maar dan weer wel:

....ik speel piano, jij hebt een mooie stem voor een slepend jazznummer.

:D

een woofer van een Genelec 1031A open en bloot een hele nacht naast je beeldscherm leggen omdat je te lui bent om em op te ruimen.

(heeft een hele dag geduurd voordat de kleuren en het beeldformaat hersteld was/waren)

:D stom stom stom

Origineel geplaatst door B.S.E.
een woofer van een Genelec 1031A open en bloot een hele nacht naast je beeldscherm leggen omdat je te lui bent om em op te ruimen.

(heeft een hele dag geduurd voordat de kleuren en het beeldformaat hersteld was/waren)

:D stom stom stom

Attachments

• grin.jpg
    grin.jpg
    3,4 KB · Bekeken: 95
Een paar slechte ideëen uit men kindertijd (3-6jaar).

-Achterop bij men moeder op de fiets uittesten of je been sterker is dan de fietsspaken...1-0 voor de fietsspaken. Mijn vriendin heeft trouwens net hetzelfde geprobeert toen ze klein was. :)
-Mijn broer die op 1 wiel met een kinderfiets een heuvel bouwafval wou afrijden (op twee wielen ging het nipt). gebroken tand tot gevolg. :dubbel:
-Mijn buurman die me uitlegde hoe je een tracktor(landbouwvoertuig) startte...om 10 minuten later de kar van de tracktor in een naburige beek te zien vallen...gelukkig vond ik op tijd de vooruitversnellingen.
-Tikkertje spelen tijdens een fietsrit naast (en uiteindelijk in) de schelde .
-Een gevonden dode muis verstoppen in de broodkast zodat de kat er niet aankan.
-Samen met mijn nicht in een boom klimmen, een tak proberen af te breken waar we zelf op staan...gelukkig alleen een paar schrammen.

...de kindertijd was best wel goed om slechte ideeën op te doen.

Origineel geplaatst door waxx
(toen was ik 18) voltooid verleden tijd, net als de bijhorende krapuulstreken.

Proberen een acht tussen haakjes te zetten en denken dat je leesbaar schrijft...
(8) ...

Maar het woord 'krapuulstreken' maakt alles weer goed!

Wout

-Op je fiets rijden en er daarna afspringen om de fiets ergens te laten opknallen.
-jack daniels, duvel, carlsberg, leffe mengen op 1 avond... daar ben ik heel erg slecht van geweest:r
-op een moto rijden in short en t-shirt, ik walg als ik het zie!
-een lamborghin murciélago, ferrari enzo, pagani zonda s ...i in de prak rijden (www.wreckedexotics.com)
-in volle snelheid met een kinderfiets over een berg rijden van 1 meter hoog....... crash
-'s nachts eitjes naar voorbijgangers gooien vanaf de eerste verdieping
-kippen vangen op een groot erf, heel erg plezant toen ik klein was die beesten kunnen nogal lopen ze:D
-In je eigen vinger nieten :stupid
-....

Greetz S.

Een duikboot met parachutisten.

Scheiten in je slaap, terwijl je droomt dat je op de plee zit. (nee, geen eigen ervaring gelukkig).

Je broekrits dichtritsen, terwijl je pieletje nog niet helemaal in z'n huisje was. (wel eigen ervaring.....au.)

Elke keer denken dat de trajectcontrole vandaag wel niet aan zal staan.

Proberen een andere adapter op een apparaat aan te sluiten, omdat je de originele niet kan vinden.

Een heel klein draadje uit je trui trekken.

Als je scheerschuim op is, toch maar besluiten om je te scheren zonder scheerschuim.

Zonder rijbewijs vol gas met je auto door de bocht vliegen op een industrieterrein, de macht verliezen over het stuur en tot stilstand komen tegen een pallet bakstenen. Dat was niet zo leuk.. :frons:

Een zuignap op je oog zetten terwijl je je lenzen al een uur geleden hebt uitgedaan :Z

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back