Geluidsdruk in de oren????

studio squirrel

Nieuwkomer
Na de aanschaf van mijn nieuwe monitors heb ik last van een geluidsdruk in mijn oren. Dit met een ruis.
Ik ben bang dat mijn oren permanent beschadigd zijn. Heeft iemand ervaring met zo'n geluidsdruk en hoe er mee om te gaan?

Origineel geplaatst door studio squirrel
niet overdreven hard eigenlijk. ik let er wel degelijk op.

heb je niet "gewoon" een oorontsteking?

ik dacht zelf eigenlijk aan vermoeide of gestreste oren. Ik ben wel ziek geweest maar dit duurt toch al een maand en nu voel ik me piekfijn ( buiten de oren dan ). ik hoop echt dat het wat psychologische redenen heeft of zoiets.
Ik post dit hier omdat er misschien nog mensen zijn die dit ondervinden. dit is tenslotte toch een forum waarbij het oor zeer belangrijk is.

Stap 1 -> Ga naar huisarts, huisarts constateert:
-prop in de oren (oftewel uitspuiten die hap)
-oorontsteking (antibiotica)
-??? (...)

Stap 2 -> Ga naar winkel voor gehoorapparaten, hier kan je vaak gratis je oren op een profesioneel niveau testen en
tevens advies krijgen over het beschermen van je trommelvliezen

Stap 3 -> http://www.geluidsbron.nl/html/flashapp.html (dit alleen als je door de builenpest getroffen bent en
bovenstaande stappen niet hebt kunnen zetten)

Origineel geplaatst door studio squirrel
ik dacht zelf eigenlijk aan vermoeide of gestreste oren. Ik ben wel ziek geweest maar dit duurt toch al een maand en nu voel ik me piekfijn ( buiten de oren dan ). ik hoop echt dat het wat psychologische redenen heeft of zoiets.
Ik post dit hier omdat er misschien nog mensen zijn die dit ondervinden. dit is tenslotte toch een forum waarbij het oor zeer belangrijk is.

Ik heb gemakkelijk last van oorproppen. Kan je laten uitspuiten maar wat ik ook wel eens doe is gewoon een dagje gaan zwemmen in zo'n subtropisch zwemparadijsgeval. Veel spetteren, veel onder water zwemmen en daarna valt het mij op dat ik ineens veel beter hoor.
Zou eigenlijk nog eens moeten gaan...

Nee, het zit voornamelijk in mijn linkeroor. En inderdaad is er sprake van druk daarop. En ruis.
Dikwijls is het s' morgens nog het ergst als ik merk dat ik op mijn linkeroor heb geslapen, hoor ik bijna niets meer (aan die kant ) en moet ik eerst een kwartier 'decompresseren'.

oef, dan is er misschien nog hoop.. het gaat beter als mijn oren een tijdje rusten. ik heb het in beide oren.
net alsof ik uit een vliegtuig stap en ik nog wat moet "recuperen"

De huisarts ga ik vanavond eens een bezoekje brengen.

Ik ben gisteren geweest en de dokter denkt dat ik een allergie zou hebben op "iets"
Vooral omdat mijn neus constant "dicht" zit.
mijn linker oortrommel staat hol of bol... in ieder geval naar de andere kant dan mijn rechter. zo ontstaat er een drukverschil. Ik heb een neusspray gekregen om de boel los te maken.

alles valt toch nog mee dus. bedankt voor jullie reacties. !!!

Goed voor je! (ik bedoel dan dat het minder erg is dan gedacht)

Misschien moet ik ook maar eens op consultatie...
Overigens (en nu ga je lachen maar ik meen het echt), als ik met een verstopte neus zit (en ook oorproblemen dan - bedenk ik nu net) helpt een stevig orgasme waarbij ik mijn adem inhou. Is alles ineens los. Toch voor een paar uurtjes...:D

GRAAG NIET GEBRUIKEN DIT ALS UITSPRAAK VAN DE DAG

Moet... opmerking.. maken.. moett. grap... moet ..... HELP, die opmerking is TE grappig... MOET reageren... moet.. gorgel..gorgel.. :bekdicht:

:D

Back