Bestellen bij Thomann gaat stroooeeeefffff

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Moet toch ergens ff tegenaanzeiken.....

Alhoewel ik tot nu toe binnen 3 tot 4 dagen m'n gear binnen heb, gaat het dit keer stroef zeg.
Dat het wat langer duurt (al langer dan 'n maand nu) is tot daar aan toe (wel iets waardoor het minder aantrekkelijk is geworden ineens), maar Thomann communiceert ook slecht/tegenstrijdig erover.
Na 3 weken mailde ik met de vraag waar alles blijft. Stil. Nog 's gemaild. Toen bleek apparaat X 's maandags binnen te komen, en dan zou asap alles verstuurd worden. Ik wachten, wachten, wachten... hoopvol naar de brievenbus elke keer na het werk... niks. Een week later nog maar 's gemaild. Stil. Nog 's gemaild, en toen meteen reactie; nu was het apparaat Y dat de vertraging opleverde. *zucht*
Dit maal zonder indicatie met hoe lang het nog ging duren. Dus heb ik ze (vandaag) maar 's gemaild dat ik het vreemd vind allemaal, en of ze kunnen zeggen wanneer Y verwacht wordt, en of de rest wel al binnen is, of niet na Y blijkt dat Z ook nog binnen moet komen....

Zo ken ik Thomann juist he-le-maal niet!!! Altijd snel en no-shit... en dit keer traag als dikke stront.

Vraag ik me ook af.
Heb net twee dagen geleden nog iets binnengekregen van hen dat ik vier dagen daarvoor had besteld.
Perfect dus.

2 standaard universele flightcases... die moesten nog gebouwd worden volgens de laatste berichtgeving.
maar ik heb inmiddels te horen gekregen dat m'n bestelling van afgelopen weekend gisteren verstuurd is, en die van 'n maand geleden zal morgen verstuurd worden.... het zal me benieuwen....

klik klik klik en alles is besteld!
OK gemakkelijk is dat. Maar ik heb al geleerd van eerst eens een simple emailtje te sturen om te vragen of die 'goods' die je wil wel in stock zijn zo een beetje...:eureka:

Vragen beantwoorden ze erg laat. voorheen kreeg ik altijd een verzendmelding, nu staat de postbode zomaar ineens aan de deur met een pakket. Op zich wel weer leuk voor het verrassingseffect :)

Ik heb het idee dat als je zelf een titel verzint v.h. e-mail bericht je niet gelezen wordt (ik dacht juist van WEL), terwijl als je reply'ed en je houdt als titel het "Re: <orginele titel>" dan reageren ze dezelfde dag nog?! Alsof ze dan zeker weten dat het geen spam is ofzo.
Dit is ten minste mijn ervaring.... verzendmeldingen zijn ze mee gestopt geloof ik.... kan me ook zoiets herinneren van "back in the days".

Nou breekt m'n fiets toch weer een beetje...

krijg net een mailtje binnen van ene Gary, of ik wil wachten op het binnenkomen van een nieuwe synth X of dat ik hun demonstratieversie wil hebben met 10% discount. Dat is tot daar aan toe; maar het gaat hier over een synth die volgens de e-mail van gisteren woensdag verstuurt is geworden....?!!?!?!?!?!!?!?!?!?

Als het eenmaal stroef gaat zoiets dan komt er ook nooit olie in he.... if it's fucked it's fucked.

Ik ga me wel 2 keer bedenken voor ik weer 's iets daar bestel.... idd. eerst kijken of 't op voorraad is, en dan bestellen per stuk, en niet 4 dingen ineens.... it's not working out for me.

Ik zit me verdorie al de hele tijd te verheugen op het briefje v.d. postbode straks in de bus... !!
Danwel morgen. Of maandag. Dan heb ik nota bene de hele dag vrij!!! Lekker tweaken was het plan.

Hm. Als je eenmaal een persoon in je e-mail hebt reageren ze wel lekker snel ;)

Nu blijkt dus dat idd. de verzending gedaan is, exclusief die ene synth....=(
Ja ZEG dat dan meteen, verdorie!!!!

Nouja. I'm watching out for the mailman, dus toch, dit weekend......

Ik heb woensdag 3 dingen besteld. Kijken hoe lang het gaat duren. De artikelen die ik had besteld waren wel allemaal op voorraad volgens de site.

altijd goede en snelle service gehad bij Thomann..

zit nu bij de locale muziekboer hier al meer dan 4.5 maand om oortjes voor mn Nordrack1 te wachten:(

dat is pas zuur

Bestelling binnen van Thomann. Woensdag middag besteld. Zaterdag binnen! Veel sneller dan de 4 dagen die op de website staat voor EU shippings.

Denk gewoon dat je pech hebt met je bestelling, dob. :frons:

okay... zaterdag kwam deel 1 dan binnen... de eerste bestelling....
En de 2e verwacht ik om een of andere reden vandaag... dus ik durf niet zo goed de deur uit :)

2 weken geleden een RME ADI-4DD besteld met een D-sub kabel. Een aantal keren heen en weer gemaild met Stephan van de studio-afdeling totdat mijn betaling was overgeboekt via IBAN/BIC. Ik kreeg het volgende mailtje:

Sehr geehrte Damen und Herren,

vielen Dank für Ihre Anfrage.
Wir bemühen uns, diese schnellstmöglich zu bearbeiten.
Bitte haben Sie Verständnis, dass aufgrund des derzeitigen
Aufkommen an Emails die Bearbeitung Ihrer Anfrage etwas
dauern kann.

Mit freundlichen Grüßen

Ihr Studio-Team

Sindsdien niets meer vernomen :(

Wat dat betreft hebben ze in de V.S. de zaken o.h.a. wel goed op orde.
Ik bestelde mijn minimoog bijvoorbeeld op een zondagavond bij een bedrijf in Florida, kreeg na 5 minuten een trackingnummer per email. dinsdagmorgen stonden ze al op de stoep.

Back