Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door 6 trak
[zeikmode]
het is "picnic" niet "picknick"...
[/zeikmode]

Origineel geplaatst door MatthijsBlom
Een stylophone...daar ben ik toch wel erg benieuwd naar. Ik heb hem wel eens op een MP3-tje gehoord (als demo). Maar volgens mij zegt zo'n MP3 niet alles...ik moet er toch eens een kopen.
Origineel geplaatst door turtel
als het mooi weer is wil ik wel mijn buitenact doen,zonder batterijen
BUITENACT

Nu je het zegt. Ik heb vandaag een 'nummer' gemaakt op de gameboy met een progje wat op de gameboy camera zit. Het stelt niks voor. Je kan wat sinus veranderen, modulatie en gain toepassen op 2 verschillende geluidjes. Daarnaast heb je ook nog noise, waar je een beat van moet knutselen. Het gebeuren is een loop van 1, 2, of 4 maten, afhankelijk van hoe dicht je de beat bijelkaar zet in combinatie met de bpm.Origineel geplaatst door Gein
Een gameboy jam![]()
Origineel geplaatst door mikemix
Deze voor de "orkestband":
retro Ipod![]()
Origineel geplaatst door elektrovolt
jaa ! en dat was het een vast gegeven dat als er 'sports' op staat waren ze geel !

LoL! wat gaaf. Ik heb ook het idee dat ze altijd geel zijn. Mja of met rood... Maar met GROEN?!?! Da's echt hip.Origineel geplaatst door mikemix
Oftopic:
Is niet helemaal waar (echt, geen 1 april joke), ik heb een sports Walkman gehad
die groen was, was geen succes want was eenmalig.
Ik heb dat ding nog in de trein naar Z-Frankrijk laten liggen in '88, Mouserende wijn was daar debet aan![]()

vrachtwagentje huren.Origineel geplaatst door etaoin
Gelden de accu's in een UPS ook als batterijen?
Op m'n werk staat er eentje van ca. 20U die drie volle racks een uur of vier in de lucht kan houden.
Als je die nou meeneemt? Klein nadeel is z'n gewicht van zo'n 300 kilo![]()
Origineel geplaatst door Slolov
Aaaah, die goeie oude tijd 10 jaar geleden met een Novation Basstation keyboard aan een oude Sharp Ghettoblaster met bassboost onder een grote brug over de rivier de Maas 's nachts op de acid vet zitten spacen. De vissers aan de overkant vonden het volgens mij een beetje eng klinken.![]()