Picknick Synths (op batterijen)

Wel een leuk ding, als je er tenminste een geheugenkaart bij hebt waar nooit meer aan valt te komen.

OT
Da's zo'n ATA-Flash kaart toch? Zag laatst een partij afgedankte Cisco 1600-serie routers liggen ergens waar dat soort kaarten in zaten. Heb overigens in mijn DDX3216 een ATA-Flash-naar-CompactFlash adapter en dat werkt ook prima, maar die is iets minder strict met het formaat (zit een 32MB in nu)
/OT

Het loopt een beetje uit de klauwen als ik dat zo bekijk ;). Nu nog iemand met een podium en we hebben een openluchtfestival :).

-C-

De wederhelft van de de SP-202, de DR-202, werkt ook op batterijen:

boss_dr_202.jpg

Hij ruist wel wat, maar dat mag de pret niet drukken :D

Hehe, ik denk dat we misschien beter toch netstroom voorzien voor onze picknick, kwestie om de natuur een beetje in ere te houden. Zo te horen zouden we een paar bakken batterijen moeten voorzien ;)

JaZz.

Origineel geplaatst door C738
Deze thread is dus een aanloopje naar een synth-picknick ;).
SP-202 cool :D

Het lijkt me leuk om mensen samen te brengen die allemaal iets meenemen, zowel synths, als voer, op een lome zondagmiddag ergens in een groot park. En dan een beetje jammen. Het enige probleem wat ik nu nog zie is eigenlijk het syncen van alles :D

-C-

Syncen, geen probleem:

metronomi_wittner2.JPG

Werkt door middel van schroefje erin opwinden, gewichtje op juiste bpm en hup alles in sync!
Dus milieuvriendelijk en mobiel! ;)

Heeft iemand nog een mobiele windmolen in de achtertuin staan toevallig?

ik heb nog wel zo een klein generatortje op benzine. 1000 watt

hij maakt alleen een pleurisherrie

Ik heb mijn 303 hier speciaal voor gemod.8o)

Attachments

• knijp303.jpg
    knijp303.jpg
    43,9 KB · Bekeken: 105
Laatst gewijzigd:
...voor de drums natuurlijk een Pad5 van Roland, heb je meteen een begeleidingsautomaat;)

Gaaf, ik kom ook! Ga ik wel batterijen staan te verkopen, verkleed als het Duracell konijn... }:|

Origineel geplaatst door Hanz
Gaaf, ik kom ook! Ga ik wel batterijen staan te verkopen, verkleed als het Duracell konijn... }:|

Hoezo verkleed?

:D

-C-

Origineel geplaatst door fuse
Heeft iemand nog een mobiele windmolen in de achtertuin staan toevallig?

dat niet, maar mijn fiets heeft wel een dikke dynamo :D (WO-II-style electriciteit ;) )

SP-303 meen ik ook, Casio SK-5 ook. Heel veel (goedkopere) keyboards.

Back