vette beats

Origineel geplaatst door demian
Kan iemand 'vet' nu eens definieren voor mij..?

Vind het een term die goed slaat op '(vet)gedrukt' maar verder wordt ie te pas en te onpas gebruikt..

ik bedoel er mee in ieder geval die beat die op deze thread staat.
en is met een mooie compressie en eq gemixt zoals ik hem vet vindt.

Attachments

• junior jack suede.wav
    489,5 KB · Bekeken: 80
Dat ding is helemaal plat gecompressed. Zo boeiend is dat ook weer niet.

Origineel geplaatst door dj discodeluxe
met wat voor compressor kan ik niet horen helaas:duivels:

daar gaat het ook niet om, het gaat erom dat je weet hoe je een compressor gebruikt om je doel te bereiken....

overigens klinkt het veel meer naar limiting dan compressie imho

Origineel geplaatst door demian
Kan iemand 'vet' nu eens definieren voor mij..?

Vind het een term die goed slaat op '(vet)gedrukt' maar verder wordt ie te pas en te onpas gebruikt..

met deze was ik bezig, redelijk vet toch?

Attachments

• beat.mp3
    248,6 KB · Bekeken: 85
niet doen niet doen, haal er af!!! :)

hij mist ineens de ruimte?

Ook ff wat gedaan.

Attachments

• beat-1[1].mp3real vet.mp3
    294 KB · Bekeken: 83
wat heb je er precies mee gedaan? hij 'kleeft' idd meer nu. ik had er hele lichte comp op, nog lang niet genoeg, maar bij de jouwe gaan de noise veegjes meer met de hihat samenwerken.. en ze staan meer 'los' van het geheel.. hoe?

Origineel geplaatst door DJ Fuse
wat heb je er precies mee gedaan? hij 'kleeft' idd meer nu. ik had er hele lichte comp op, nog lang niet genoeg, maar bij de jouwe gaan de noise veegjes meer met de hihat samenwerken.. en ze staan meer 'los' van het geheel.. hoe?

das het geheim van de smid.

Origineel geplaatst door Mostatic
das het geheim van de smid.

lekker constructief...post dan nix........

op zich waar, maarja...
wie weet heeft hij daar wel 3 jaar over gedaan om achter "het trucje" te komen... dus dan is dit toch een mooi antwoord van mostatic? (niet dat ik het niet zou willen weten, heb nog niks geluiterd trouwens..)

kreeg ook een p.b. tje.. eq-en en bandcomp.. weet ik nog niet heel veel meer, maar ja hij kan ook moeilijk de hele lijst gaan inkloppen hier natuurlijk. vermoed dat ie wat meer druk in het hoog heeft gegeven en vanaf een vrij hoge treshold vrij hard gecompressed.. het laag wat meer 'lineair' gecompressed denk ik...

Origineel geplaatst door virkaz
op zich waar, maarja...
wie weet heeft hij daar wel 3 jaar over gedaan om achter "het trucje" te komen... dus dan is dit toch een mooi antwoord van mostatic? (niet dat ik het niet zou willen weten, heb nog niks geluiterd trouwens..)

Nee forumlid olafmol heeft gelijk vind ik. Flauwtjes dat hier iets word gepost en dan geen uitleg willen geven...

Sterker nog, ik weet niet eens meer wat ik heb gedaan.

LOL

Is iets van eq en bandcompressie. Overigens is het bij iedere drumpartij weer een andere instelling.
Er bestaat niet zoiets van, die stand hoort daarbij.

Back