Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door DJ Fuse
en met daarbij een duidelijke vraag

Origineel geplaatst door Sander02
Door te layeren.. (ok flauw)
Het is een combinatie van echte samples en synthese waarschijnlijk.
Dus een layer van echte shakers, een echte hihat-sample die je dan wel weer zelf arrangeerd, een gesamplede of op een synth gemaakte kick. En alles is ge-eq'ed door iemand met gouden oortjes en er zal wel wat comrpessie op zitten maar niet gek veel als ik zo hoor
Origineel geplaatst door dj discodeluxe
een echte hihat sample wat bedoel je daar mee een gesampelde 909 hihat?

Origineel geplaatst door UndErdOg
Vroeger, voor de 909, bestonden er ook al hihats hoor![]()
Origineel geplaatst door Steven V
Lijkt erg sterk op de sound die je ook op die sample-cd's vinden kunt. Geen idee hoe je dit kunt namaken, ik vermoed dat er een gigantische hoop processing bij komt kijken. Zit er bvb misschien een beetje flanger op die hats?
Ik zou eigenlijk ook best willen weten hoe je zo'n sound krijgen kunt. Je kunt natuurlijk een vinyltje nemen en dan een beatje samplen en in stukken breken om de sound te verkrijgen, maar dat is een andere manier. Dus hoe je het van droog te beginnen zo nat krijgt, heb ik het raden naar. En het zijn er weinigen die het wél weten heb ik de indruk.

Origineel geplaatst door dj discodeluxe
ja ik heb deze loop van vinyl van Junior Jack
misschien hem eens bellen hij doet iet smet een belg toch samen?![]()

Origineel geplaatst door Steven V
Is dat nu echt serieus een Belg? En Kid Creme ook? Ik dacht echt dat die van over zee waren. (Britten).