Nieuwe Wiard "Walkabout" Module

mono-poly

Cheff Noodle
Wiard Vector Scanned Wavetables

BANK7.jpg

Hele heftige wavetable zooi door Wiard.
Dit is een soort van voorproefje met theorie de uiteindelijke module volgt.

linkie

Zo, da's wel heel apart ja :{ Ben benieuwd hoe dat dan klinkt

btw, Mono, volgens mij gaan mensen die niet zo'n snelle verbinding hebben wel problemen krijgen met je plaatje :erm:

Als ik het goed begrijp is het een soort 3dStudioMax of Maya Plugin die je "Plain" kan vervormen als zijnde een waveform.

Nee, zeg ik dat nou goed...? het is zo dat de vorm van de SoundWave om wordt gezet in polygonen.

Is dit nou echt iets voor op dit forum of moet dat eerder nax 3dmaxforum.nl ?????

Ik vind het in ieder geval wel intressant

:okdan:

Een quote van de scheppper

An introduction to a newly developed technology.
Packaging options are not decided, but the device needs at least10 knobs
http://www.wiard.com/terrain/terrain.html

Best Regards,

Grant Richter

Ik betwijfel of zoiets iets nieuws brengt en ik betwijfel ook nog of het jasje niet "grappiger" is dan wat er onder zit, heb er al zeer m'n twijfels over of het uberhaupt bruikbaar zal zijn, magoe, we wachten maar weer af... :confused:

Mooi ploatsje hoor! :D

Maar goed, het is dus wavetable synthese met een extra dimensie eraan.
Een leuk idee, al vraag ik me wel af of het muzikaal ook echt wat toevoegt.

En begrijp ik nou goed dat er eigenlijk nog helemaal geen hardware oplossing aan gekoppeld is?
Wiard is toch van de modulaire synths? Lijkt me dat je in de praktijk met een evt. uit te komen module eigenlijk helemaal niets terug ziet van zo'n 'wave map'...

:{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{ :{

Echt Waird! Ziet er naar uit dat het de Prophet VS vooruitstreeft.

Origineel geplaatst door Hanz
-En begrijp ik nou goed dat er eigenlijk nog helemaal geen hardware oplossing aan gekoppeld is?
-Wiard is toch van de modulaire synths?
-Lijkt me dat je in de praktijk met een evt. uit te komen module eigenlijk helemaal niets terug ziet van zo'n 'wave map'...

-Packaging options are not decided, but the device needs at least10 knobs

-Wiard maakt modulars gebaseerd op buchla/aries ontwerpen en ook natuurlijk zoals die maffe filter van Ken Stone.

-Ik denk niet dat er een module komt met een display maar wel dat er een soort van hele uitgebreide wavetable vco aankomt. (uh hoop ik).

kijk ook eens op www.artmatic.com naar het programma Artmatic. Fractal animaties met geluid. Alleen Mac! Hier kun je ook weirde geluiden mee maken.

Ik vraag me af wat hij wil doen met al die gigantische verschillen, die je b.v. in het 3d plaatje als vierkante plateaus ziet, dat gaat mijnsinziens zeer onprettig klinken.

Even voor de duidelijkheid dit word gewoon een module voor een modulair.
Er is gebruikt gemaakt van een stuk sofrware voor visualisatie volgens mij.
En ik heb nooit gezegd dat digitaal altijd k*t is.

Origineel geplaatst door OnAcid
wavetable, is dat niet digitaal, oftwel gewoon k*t! ;) :mega:

ik denk meteen aan de ppg en de waves van waldorf...
echt niet kut hoor!

Bericht door een moderator:
Ik heb hem verplaatst aangezien de pagina niet meer bestaat..

Origineel geplaatst door mono-poly
Hoord dit dan in zelfbouw reparatie onderhoud? :o:
Shit, je hebt gelijk, ik dacht ff dat het over een cgs ging.. Te snel gehandeld. Goed dat je het zegt!

Is er helemaal geen link meer te vinden? Was errrrrg benieuwd.

Lijkt me sowieso alleen al kicken om iets in mijn huis te hebben wat "Wiard" heet, al is het een stofzuiger ;)

The server dumped and the most recent back-up did not contain the latest files.

The page is back up.

Sorry for any inconvenience.

Dus gooi maar weer op de voorpagina 8o)

Back