Ik liep vanmiddag mn studiootje in om verder te gaan werken aan mn nieuwe track, en zette de apparatuur aan en bleef bij de virus hangen... ik schakelde het knopje om en het hele apparaat doet niets meer :confused: , terwijl ik hem de dag ervoor nog wel gewoon heb kunnen gebruiken.. er gaat geen lichtje of niks branden, het lijkt wel of ie gewoon geen stroom krijgt o.i.d. Ik heb de kabel al gecontroleerd maar niets wat wijst op kabelbreuk ofzo, wat me overigens sowieso al sterk lijkt omdat ik nooit aan die kabel kom.. ik denk dat het te maken heeft met het aan/uit schakelaartje maar aangezien ik geen techneut ben ga ik hem niet gauw uit elkaar draaien... heeft iemand anders toevallig dit probleem ook wel eens gehad, en is dit eventueel makkelijk zelf op te lossen? het apparaatje opsturen zie ik namelijk niet zo zitten, maar als er geen andere keus is moet dit helaas maar... iemand tips
???
???
een mailtje naar access heb ik alvast gestuurd, ff wachten nog op hun antwoord... bedankt voor de reacties alvast
shock
.
, ben ik ff blij.. scheelt me weer een hoop gedoe hopelijk