Waldorf AFB16 filterbank

Die bestaat wel hoor, google maar eens...

Dat zijn de analoge filters uit de q+ in een rack vorm. Deze zijn wel in productie geweest. Ben benieuwd wie dit beestje daadwerkelijk heeft.

Zeldzaam beestje volgens mij. In de nadagen van Waldorf. Het is volgens mij een 16 staps filter. Het geluid is alleen via USB in te voeren toch? Erg jammer. Als ze er gewoon een batterij knoppen op hadden gezet was het echt een heel kewl ding geweest.

Hier een demofilmpje op de NAMM

http://www.sonicstate.com/news/shownews.cfm?newsid=988#

(kan m hier niet bekijken dus weet niet of het wat is).

Als ik zo eens langs alle e-shops wandel, kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat de zeldzaamheid van dit filter gerelateerd is aan de prijs. Er zou sprake zijn van een SDK, maar ik denk niet dat er veel 3rd party plugins zijn te vinden.

De prijs die nu gevraagd wordt is iig een heel stuk lager dan de nieuwprijs twee jaar geleden! Voor mensen die met vst werken maar toch graag analoge filters willen gebruiken zeker interessant. 16 filters +dist in één bakkie! (Da's 30 euro per filter:geslaagd: !!)

net ging er weer 1, een demo van musicstorekoeln. de laatste minuut van 140 naar 373 euro. nog een koopje, als je naar de vorige veiling kijkt. (daar was iets aardigs met de biedingen, nou ja aardig, discostoreuk is touchedbysound. die zat dus lekker op zijn eigen veiling te bieden. dat zijn trouwens wel veilingen om in de gaten te houden. heb nog wel eens een prettig geprijsde vostok gescoord op ebay.de van tbs.

Back