Origineel geplaatst door Kevin
Ach ja alles is beter en moet beter...
Maar mij lijkt de TI wel zwaar gehyped momenteel (hij is nog niet eens uit)
De klank word wel beter maar ben mijn Indigo (B) ben ik ook al tevreden met de klank..
Hooooow stop ! Ziehier het beste voorbeeld hoe 'de industrie' jou wil doen geloven dat de Ti beter zou klinken.
Beter klinken dan wat ? De Virus C ? De Jx3P ? Een Bontempi orgeltje ?
Aan de hand van welke norm gaan we die betere klank dan afmeten ?
Is er een synth die uberhaupt als de 'best' klinkende synth ter wereld kan worden bestempeld ? Neen dus.
Dat de Ti dan beter zou klinken (als wat dan ook) is wat ze jou graag willen laten geloven.
Het is net zoals een paar idioten uitgevonden hebben dat Tiësto de 'beste' DJ ter wereld is.
Sorry, maar grotere onzin heb ik nog nooit gehoord !(dan bedoel ik niet jouw uitleg Kevinneke !
) Marketing noemen we dat. Enkel mensen die niet nadenken trappen hier in.Origineel geplaatst door MikeJarod
Tja de TI biedt meer opties en op de lange termijn ook meer updates, en hij is backwards compatible.
Ik snap sowieso die 'afzeik trend' op de TI op dit forum niet. De TI voldoet aan wat er op de website werd gezegd, niets meer niets minder. Dat mensen dan hopen dat ie meer doet en dan teleurgesteld zijn als dat niet zo is dan is dat hun probleem.
Ik begin bijna te geloven dat er hier Access-aandeelhouders onder de SF-leden zijn...
De Ti biedt meer opties...right,...fijn...eneuh welke garanties biedt hij daarmee ?
Ik wil de Ti niet afzeiken. Voor mij is het een synth als elke andere. Niks om te hypen. De enige synth die mij kan beroeren omdat hij werkelijk nieuwe technologie en mogelijkheden biedt is de Neuron. Al de rest is alweer herkauwde ouwe koek.
Laatst gewijzigd:
!

En daarom kun je wel blijven roepen dat het zo stom is om het zo te doen, maar het is gewoon de enige manier om het te doen voor de fabrikanten. En ik zie niet heel veel mensen hier op het forum in lichterlaaie staan over de nieuwe virus (misschien ligt dat aan mij). Er zijn er gewoon veel die het geld ervoor over hebben, en enthousiast zijn. Als je het geld hebt, en je voorziet gewoon in je nieuwe gear-behoefte dan is dat toch prima? Ik koop ook wel eens iets om de nieuwigheid. Al is het dan niet duurder dan een paar tientjes en geen synth