Gitaarwerk
Stamgast
Wat ik hier nooit zie is dat mensen ontevreden zijn met hun studio set up.. IK WEL DUS!

Ik heb een vierkant blad met 2 rekjes ..daarop monitoren en andere monitoren
de tafel staat op 4 poten en bevestigd aan de muur..plaats voor computer heb ik niet, dus die staat eronder, het keyboard staat 1,5 meter van me vandaan.. lekker stpelen is dat
kan je het voorstellen?
Dus..wat ik wil... is een nieuw meubel waarbij alles binnen handbereik zit: dus : keyboard voorin de tafel, computer in 19"kast en alles netjes en gemakkelijk..
ik werk veel met de computer en keyboard (bijna altijd) en heb een line6 gitaarvoorversterkertje..
ik zou even mijn gear poten.. zie je ook gelijk aan wat ik maak misschien, en hoe ik werk...
gear :
Computer (komt in 4u 19"kast) + 2x 14"monitoren (word 17")
1 groot keyboard (wil een kleine inbouwen in de tafel)
emagic Unitor8
behringer ultrapatch
behringer ultrafex
behringer dsp 1000 (word zeer zeker vervangen!)
line6 pod 2.3
dap dB bar (handig voor mijn oren
)
aankomende gear :
extra midi keyboard
andere monitoren (studiomonitor)
andere beeld monitoren
tc electronics compressor
tc/lexicon fx dingetje
3x 1u synth/drummodule/gs-gm module
4u 19" computer kast
nou..waar ik heen wilt, is of iemand mij kan helpen een handig meubel te ontwerpen (of plaatjes laten zien hoe het moet ..voor ideen enzo )
Ik wil een beetje de richting op van die mooie grote tafels die ze bij pro tools 'aanraden/adverteren'.
Alles word zelfbouw..
gaarne hulp en anders

Ik heb een vierkant blad met 2 rekjes ..daarop monitoren en andere monitoren
de tafel staat op 4 poten en bevestigd aan de muur..plaats voor computer heb ik niet, dus die staat eronder, het keyboard staat 1,5 meter van me vandaan.. lekker stpelen is dat
kan je het voorstellen?
Dus..wat ik wil... is een nieuw meubel waarbij alles binnen handbereik zit: dus : keyboard voorin de tafel, computer in 19"kast en alles netjes en gemakkelijk..
ik werk veel met de computer en keyboard (bijna altijd) en heb een line6 gitaarvoorversterkertje..
ik zou even mijn gear poten.. zie je ook gelijk aan wat ik maak misschien, en hoe ik werk...
gear :
Computer (komt in 4u 19"kast) + 2x 14"monitoren (word 17")
1 groot keyboard (wil een kleine inbouwen in de tafel)
emagic Unitor8
behringer ultrapatch
behringer ultrafex
behringer dsp 1000 (word zeer zeker vervangen!)
line6 pod 2.3
dap dB bar (handig voor mijn oren
)aankomende gear :
extra midi keyboard
andere monitoren (studiomonitor)
andere beeld monitoren
tc electronics compressor
tc/lexicon fx dingetje
3x 1u synth/drummodule/gs-gm module
4u 19" computer kast
nou..waar ik heen wilt, is of iemand mij kan helpen een handig meubel te ontwerpen (of plaatjes laten zien hoe het moet ..voor ideen enzo )
Ik wil een beetje de richting op van die mooie grote tafels die ze bij pro tools 'aanraden/adverteren'.
Alles word zelfbouw..
gaarne hulp en anders

wat zal ik blij zijn als ik een vette tafel heb!
). M'n Triton hoort eigenlijk aan de andere kant te staan, want ik kan nu niet goed bij m'n bureau, dat een L-vorm heeft. Je kunt bijvoorbeeld links van het mengpaneel een leuk 19" rackje zetten (moet er bij mij ook nog bij komen in de toekomst).