het ziet er allemaal erg mooi uit. maar zelf maken is echt schrikbarend goedkoper dan. iets kant en klaar kopen.
als je een beetje handig bent en een beetje fantasie hebt dan kan je hele mooie dingen maken voor de fractie van de prijs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Hover
Die foto heb ik nog al gezien, en ... ik kan me vergissen maar ik meen me te herinneren dat ik hiervan bouwplannen heb gezien maar weet ff niet meer waar dat ook al weer was :confused:
... dus de hele sooi weer wat aan de kant gedrukt. staat nu redelijk 
Origineel geplaatst door Beatbrothers
Kan het dat het een Omnirax C2 is ?
Wat denken jullie ?
![]()

Origineel geplaatst door Almeros
Hoeveel kost nou zoiets??
Origineel geplaatst door Baseman
Bovenstaande is prima zelf te bouwen, Goed idee voor me volgende meubel als ik een grotere ruimte tot me beschikking heb
Op de volgende DSF meeting doe ik een workshop studiomeubel bouwen. Gear: Decoupeerzaag, Vlakbank, Cirkelzaag, Bovenfrees![]()
Origineel geplaatst door Baseman
Bovenstaande is prima zelf te bouwen, Goed idee voor me volgende meubel als ik een grotere ruimte tot me beschikking heb
Op de volgende DSF meeting doe ik een workshop studiomeubel bouwen. Gear: Decoupeerzaag, Vlakbank, Cirkelzaag, Bovenfrees![]()