CS 80 op MP

Mooie supersynth te koop op mp,zal wel snel weg zijn...wat is de prijs van een goede cs80?
Mischien weet iemand dit..
:koffie:

ik denk dat die prijs veel hoger ligt, minimaal 2200 euro denk ik.

zelfs grooveron zit aan de lage kant....eerder 3000,- vrees ik..

Als het ding voor 1300,- de deur uit gaat, dan ren ik iig naar de pinautomaat.

3000 is dan wel weer een tikje hoog. Maar ja, wie weet.

Ben vooral benieuwd naar de staat van het ding. Er kan een boel kapot aan zo'n CS.

het lijkt misschien veel 3000,-- , maar als je een liefhebber met een beetje poen hebt ,die zal dat graag betalen denk ik:)
en dat soort dingen heeft naar mijn idee een goede bellegingswaarde , over 10 jaar eur 20.000,-- ??????
kost wel onderhoudt , maarja

You also have to know someone who can tune and fix it....When it goes kapput..:(
Risico but nice..?

Origineel geplaatst door turtel
het lijkt misschien veel 3000,-- , maar als je een liefhebber met een beetje poen hebt ,die zal dat graag betalen denk ik:)
en dat soort dingen heeft naar mijn idee een goede bellegingswaarde , over 10 jaar eur 20.000,-- ??????
kost wel onderhoudt , maarja

Ik vraag me af waar je dat soort logica op baseert.
De nieuwprijs van de CS-80 was ies van 7500 Euro bij introductie in '76.
Tijdens de 'analoge crash' werden ze voor aanmerkelijk minder doorverkocht.
En nu, zeg 30 jaar later kost hij dus opnieuw de helft van den nieuwprijs. Tja.

Kijk, dat een RL music nou volledig gereviseerde CS-80's verkoopt, dan heb je het over een reden om er meer geld voor te vragen. Zoek maar eens op wat ze er allemaal aan (preventief) werk voor doen.

En zoals Sonate zegt: kaputt isch kaputt, niet simpel om 'm dan weer aan de praat te krijgen.

Hanz gooit een hete soldeerbout naar het hoofd van de ketter die in deze topic het woord Arturia durft te noemen.

na ja een CS80 aanbieden en dan geen 6 euro kunnen betalen voor de advertentie :D

Origineel geplaatst door Digimod
na ja een CS80 aanbieden en dan geen 6 euro kunnen betalen voor de advertentie :D

Wie is er nu zo flauw geweest om weer boven de 200 € te bieden ??? :maffia: 8o)

(bericht 1985 da's een koel jaar toen was ik zes :D zes €,six-trak ach lama draaf weer door :biertje: )

cs80 al weg?

cs80 al weg?

Ben benieuwd of ie nog terugkomt of toch hoax??
Noordelijke grappemakers,laatst ook een ob-4..grrr

Origineel geplaatst door Hanz
Ik vraag me af waar je dat soort logica op baseert.
De nieuwprijs van de CS-80 was ies van 7500 Euro bij introductie in '76.
Tijdens de 'analoge crash' werden ze voor aanmerkelijk minder doorverkocht.
En nu, zeg 30 jaar later kost hij dus opnieuw de helft van den nieuwprijs. Tja.

Kijk, dat een RL music nou volledig gereviseerde CS-80's verkoopt, dan heb je het over een reden om er meer geld voor te vragen. Zoek maar eens op wat ze er allemaal aan (preventief) werk voor doen.

En zoals Sonate zegt: kaputt isch kaputt, niet simpel om 'm dan weer aan de praat te krijgen.

Hanz gooit een hete soldeerbout naar het hoofd van de ketter die in deze topic het woord Arturia durft te noemen.

kan ook onzin zijn, maar er is een beperkt aantal van , ze zijn gewild , en nieuw niet echt geodkoop geweest
denk dat de synthmarkt niet stilstaat en groeit , ook de vraag naar dat soort spul .
, soort antiek , das ook meestal oud hout;)

Hanz gooit een hete soldeerbout naar het hoofd van de ketter die in deze topic het woord Arturia durft te noemen. oke van mij krijg je een andere soldeerbout

bar joh he

bar joh he

Origineel geplaatst door Hanz
3000 is dan wel weer een tikje hoog. Maar ja, wie weet.

Ben vooral benieuwd naar de staat van het ding. Er kan een boel kapot aan zo'n CS.

zoveeeeel,...
is een cs 50 van een knaap hier op t forum [marcel ?] voor 550 dan best wel goedkoop,....
is er eg zoveel verschil ,...?
na sc6+ voor wie cash heeft
:halleluja

ik bied een cs20 aan voor 275.....scheelt wat...is een mooi apparaat..niet te vergelijken maar toch...

Attachments

• img_0066.jpg
    img_0066.jpg
    96,9 KB · Bekeken: 101
hij schijnt al verkocht te zijn....
misschien staat ie binnenkort wel hier op het forum te koop?!

Origineel geplaatst door Leo
hij schijnt al verkocht te zijn....
misschien staat ie binnenkort wel hier op het forum te koop?!

Dat meen je niet!!!!:( In mijn eigen woonplaats nog wel. Balen!!

haha

haha

Origineel geplaatst door synthiaks
Dat meen je niet!!!!:( In mijn eigen woonplaats nog wel. Balen!!
ja hoor in assen ,...verkopen ze daar synthz,...ik dacht.../
yoke ,...nu,neen serieus als je een midi touwtje moet hebben kan je toch wel terecht in ...
bv assen ?
ik ben wel benieuwd ,..wat zo,n ding opbrengt,... en is het nou eg zooo,...veel beter dan een cs 50 of 60
deze zijn bes redelijk betaalbaar
[ik zit acuut de a-z te lezen ,...meten = weten]
de cs mono serie is niet vergelijken ,...qa filters enso toch met de polyserie [de env weer wel ,...1]
tha R.
:engel:

Origineel geplaatst door Kenny
Prijs ligt tussen de 1000 en de 1300 euro ongeveer..

waarom gaat iedereen nou zeggen dat ie meer waard is? gewoon 1300 pinnen en naar kenny toe, want die heeft er ook nog 's een staan!

Back