Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door turtel
het lijkt misschien veel 3000,-- , maar als je een liefhebber met een beetje poen hebt ,die zal dat graag betalen denk ik![]()
en dat soort dingen heeft naar mijn idee een goede bellegingswaarde , over 10 jaar eur 20.000,-- ??????
kost wel onderhoudt , maarja
Origineel geplaatst door Digimod
na ja een CS80 aanbieden en dan geen 6 euro kunnen betalen voor de advertentie![]()

zes €,six-trak ach lama draaf weer door
)Origineel geplaatst door Hanz
Ik vraag me af waar je dat soort logica op baseert.
De nieuwprijs van de CS-80 was ies van 7500 Euro bij introductie in '76.
Tijdens de 'analoge crash' werden ze voor aanmerkelijk minder doorverkocht.
En nu, zeg 30 jaar later kost hij dus opnieuw de helft van den nieuwprijs. Tja.
Kijk, dat een RL music nou volledig gereviseerde CS-80's verkoopt, dan heb je het over een reden om er meer geld voor te vragen. Zoek maar eens op wat ze er allemaal aan (preventief) werk voor doen.
En zoals Sonate zegt: kaputt isch kaputt, niet simpel om 'm dan weer aan de praat te krijgen.
Hanz gooit een hete soldeerbout naar het hoofd van de ketter die in deze topic het woord Arturia durft te noemen.
Origineel geplaatst door Hanz
3000 is dan wel weer een tikje hoog. Maar ja, wie weet.
Ben vooral benieuwd naar de staat van het ding. Er kan een boel kapot aan zo'n CS.

Origineel geplaatst door Leo
hij schijnt al verkocht te zijn....
misschien staat ie binnenkort wel hier op het forum te koop?!
In mijn eigen woonplaats nog wel. Balen!!ja hoor in assen ,...verkopen ze daar synthz,...ik dacht.../Origineel geplaatst door synthiaks
Dat meen je niet!!!!In mijn eigen woonplaats nog wel. Balen!!

Origineel geplaatst door synthiaks
Dat meen je niet!!!!In mijn eigen woonplaats nog wel. Balen!!
Origineel geplaatst door Kenny
Prijs ligt tussen de 1000 en de 1300 euro ongeveer..