Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Sioux
Albino 3
Rapture
FM8
Cameleon5000
Absynth4
Arp2600V

Origineel geplaatst door Sioux
Wil deze toch ook even aan mijn lijstje toevoegen:
Sylenth1
Gaaf ding
Groeten Sioux

Origineel geplaatst door TetraCON
Heb die nieuwe van Native Instruments: Massive daar komt wel een bruut geluid uit. Verder Kom je een heel eind met de ReFX serie. FM8 is ook een topper.
Je kan alle kanten uit met de geluiden die er uit komen.
En gratis, tsjaaaaa ik heb er niet bepaald voor betaald ofzo... Doe dit voor de fun en zou wel erg dure hobby worden dan voor een studentje![]()

Origineel geplaatst door TetraCON
Dat mag ook hier toch? Educationele doeleinden![]()

Origineel geplaatst door Negative Plus
Ik heb de demo van Massive getest en mijn cpu meter gaf 40 % weer.
Ik heb een X2 4800+ was redelijk geschokt.
Is dit nu opgelost ?
Hij klonk namelijk wel vet.
Origineel geplaatst door anoniempje
Natuurlijk mag het niet, er mee te koop lopen op het forum met duidelijke regels hierover is ook niet slim ! ,
Maar het valt me wel eens op hoeveel mensen hier op het forum verschrikkelijk kinderachtig lopen te zeuren over het illegaal gebruiken van vst,s, sequencer hosts etc. Altijd weer die verwijzing: "geen manual ?" Ik durf te wedden dat 6 a 7 van de 10 keer die mensen zelf ook een pc in huis hebben met minstens een kopie van windows xp erop, dan wel hun kinderen. En dan hebben we het nog niet eens over gedownloade films, games, mp3,s etc. Want wie betaalt hier werkelijk 3 of 4 keer voor een versie windows xp voor al de pc,s in huis ? ja de mac gebruikers zullen haast wel moeten betalen voor hun software gezien daar weinig van te vinden valt maar dat wil nog niet zeggen dat er daar geen pc in huis staat.
Antwoorden hoeft natuurlijk niet![]()
Bovendien is dit eigen gebruik en heeft het verder geen commercieel doeleinde.
Maar mac soft is er ook genoeg te vinden op het net, vooral voor audio. Wel minder natuurlijk. En de manual heb ik er meestal ook gewoon bij.Origineel geplaatst door JugJug
Ik versta het soms niet meer... Men wilt de rauwste, vetste, nieuwste synths met bijbehorende DSP technologie; maar eens ze die op hun bord hebben, haken ze af omdat het CPU verbruik te groot is :confused: