Star Wars III - Wat vinden wij er van?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Nolet
En helemaal aan het einde als Darth Vader hoort dat Padme dood is...dan schreeuwt ie zo heel hard:"Noooooooooo!!!!" Toen kon je mij opvegen...dat is zoooooo cliche...

hahahaha lol
Ik zat op dat moment ook in de bios vragend ("ben ik de enige die dit kut vind?") om me heen te kijken maar iedereen zat zwaar gefixeerd naar het scherm te turen.. Ik moest echt me inhouden om niet te gaan schaterlachen. Ik had echt het idee dat het met opzet zo klote was geacteerd :D

R

Origineel geplaatst door Nolet
Gister ook geweest.

Special FX helemaal top....maaarrrr...de dialogen zijn echt om te janken.

Die Anakin en Padme, als ze verliefde woordjes praten en hun 'relatie' bespreken....dat is echt Goede Tijden Slechte Tijden materiaal...Medisch Centrum West...echt slecht!!

En helemaal aan het einde als Darth Vader hoort dat Padme dood is...dan schreeuwt ie zo heel hard:"Noooooooooo!!!!" Toen kon je mij opvegen...dat is zoooooo cliche...

idd waar hebben ze die flutacteur vandaan gehaald? is dat de zoon van Lucas ofzo?? Arnie speelde nog beter geloof ik hehehehe....

anyway, ik vonnem zeker wel vermakelijk, en van de laatste 3 ook de beste, omdat het minder om de gerenderde massa/actie scenes ging en meer om alle lijnen van het verhaal eindelijk aan mekaar te knopen.... toch komt ook deze niet in de buurt bij de 1e serie van 3 ......... gewoon de hele sfeer is anders, minder echt ofzo...en dat komt toch denk ik voor een deel door de slechte acteurs, en voor een ander deel doordat de CG zo over de top gaan.... te veel visueel spectacel zeg maar....beetje uit balans...verder waren sommige scenes ook veel te lang uitgerekt...je merkt dat de zaal dan onrustig wordt... dus de editting had ook nog wel wat heftiger gekunt.... maar al met al lang niet slecht!

off topic: Gister was SIN CITY in de sneak.

WWWWOOOAAAAAAHHHHHHHH

SW3 wordt helemaal weggeblazen, blijft niks over van die animatie....

Erg mooi gedaan, zeer goed geacteerd door bijna alle act(rices)eurs. Eén probleempje: Je moet wel tegen onbegrensd geweld kunnen, want het is geen film voor kindertjes.....

Origineel geplaatst door Arv
hahahaha lol
Ik zat op dat moment ook in de bios vragend ("ben ik de enige die dit kut vind?") om me heen te kijken maar iedereen zat zwaar gefixeerd naar het scherm te turen.. Ik moest echt me inhouden om niet te gaan schaterlachen. Ik had echt het idee dat het met opzet zo klote was geacteerd :D

R

Dit heb ik nou altijd voor als ik naar de bios ga =(

"hahahaaa.............''

"hahahaaa.............''

.................:dubbel: 8o) ......................Statement!!:okdan:

Kreeg vandaag bij de Konmar een demo van de pc game lego star wars. Best grappig. Doet me direct denken aan die foute lego filmpersiflages. Binnen 10 minuten uitgespeeld :L }:|

Dus. haast u naar de Konmar.

he...

he...

1: V
2: IV
3: VI
4: III
5: II
6: I

Is dit je punten waardering?...........:D

heb hem net gezien.......

heb hem net gezien.......

Lekker smullen........Bleep!...Bleep!..............R2D2 Rules!!:D

Vandaag bekeken in de kleinste zaal van een ***bios in Venray-city; geen airo, te weinig plek, HiFi-boxen en een scherm van ach, laat ik het ruim nemen: 4 2-persoonsbedlakens..

De film opzich? Geen TOPfilm, maar heerlijk sentiment/makkelijk wegkijk filmpje :{
Ik had alleen een beetje 't gevoel dat er geknipt was in de film. Als dat niet zo is, vind ik 'm te afgeraffeld af&toe..

En eigenlijk moet je deel 2 en 3 achter elkaar zien en/of als 1 film zien (jaja, wel met een tijdssprongetje, maar ach..). Beter dan deel 1,dat sowieso..

Had ietsje beter qua acteer/verhaal mogen zijn van me, maar ach..

A ja, misschien es in een betere bios bekijken....... :stupid

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back