Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door therealshonuff
weet er iemand waar je nog toetsen kan bestellen voor de @juno 2??? ik mis er een aantal en bij roland hebben ze er geen meer op voorraad of iedergeval niet die toetsen die ik nodig heb. ik zoek C4 en C#4!!!!

Origineel geplaatst door therealshonuff
leuk allemaal die info over octaven en dat ze hetzelfde zijn maar kan iemand eraan komen, vind ik belangrijker dan die antwoorden die nergens over gaan.

het klavier ziet er vrij standaard uit. Volgens mij heeft mijn JX-10 dezelfde soort toetsen. Mischien worden ze nog wel gebruikt voor veel andere modellen. Heeft Roland die niet op een of andere manier in voorraad?
.Origineel geplaatst door Patat Met
Kan je de Alfajuno ook in unison mode zetten? Dus als je maar 1 noot aanslaat er alle 6 de stemmen klinken. Het kan zeker met de Juno-60. Maar kan het ook met de Alfajuno?

Origineel geplaatst door Ionide
Het kan bijna. Als je een chord memory maakt, dan houd je een toets ingedrukt, en sla je vervolgens een andere toets vijf keer aan. Je kebt dan een 5 stemmige unison + 1 stem. Klinkt lekker dik als je die ene dan een octaaf lager doet ofzo.
Alleen jammer dat je niet kan detunen![]()

Handig zo'n forum.

Origineel geplaatst door KeesVerkerk
Geef my maar een Jx8p

waarom zou je dat willen? ...daar is de chorus dus voor...Origineel geplaatst door Patat Met
Kan je de Alfajuno ook in unison mode zetten? Dus als je maar 1 noot aanslaat er alle 6 de stemmen klinken. Het kan zeker met de Juno-60. Maar kan het ook met de Alfajuno?