Erg leuk verhaal Mixerman !!!

Copypasten in je explorer of ff een modje vragen het aan te passen, what's the fuzz?

vet! |(lange read!) maar nu ben ik wel benieuwd hoe t verder gaat....

jeez wat een ellende! dat werk doe je toch niet voor je lol?

Jezuz wat een baan heeft die gast, werken met eikels en dome achterwerken. geef mij maar een sequencer.

Wel tof om te lezen. Maar 188 edits maken en dan nog een kut rezultaat hebben omdat die drummer zuigt, man.. pfff ik wodrt er nu al moe van.

Hij kan beter schrijver worden. ;)

Erg grappig en ach ja toch maar beter een sessiedrummer inhuren zodat het wat sneller af is.

"Willy Show" :okdan: Volgens mij heeft Mike Meyers hier een vinger in de pap

heheehh why do you call him cotton?

...cuz he's dumber then cotton. :okdan:

Echt een ellende yah!

Heren heren... De beste mixerman is gewoon zelf een dumb ass. Als ze mij hadden ingehuurd waren we al na een halve dag klaar. Ik maak van het slechtste drumstel en de slechtste drummer een helse combinatie. Immers, op school hebben we toch allemaal wel geleerd dat negatief en negatief positief wordt? :)

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Heren heren... De beste mixerman is gewoon zelf een dumb ass. Als ze mij hadden ingehuurd waren we al na een halve dag klaar. Ik maak van het slechtste drumstel en de slechtste drummer een helse combinatie. Immers, op school hebben we toch allemaal wel geleerd dat negatief en negatief positief wordt? :)

oh jij wil ook kizebizze ?

maar ik vond de farmer pa gast het leukst

sm57's er op prikken :P

Back