Volgens mij niet, de touchpad is als resonance/cutoff- of wet/dry voor de FX te gebruiken. Niet 100% zeker hiervan. Dan zou je al zelf aan 't programmeren moeten slaan met links-rechts het samplevolume van 1 en 2 crossfaden en boven-beneden het samplevolume van 3 en 4 crossfaden.
Kan niet alleen live, de geluiden zijn op verschillende manieren te editten. Als je bijv. een loop maakt kan je de loop bepaalde fx geven en realtime opnemen, maar ook in stepmode volgens mij...
Dat was m'n eerste bakkie... Ja ik was er eerst tevreden mee maar echt muziek gemaakt heb ik er niet mee gedaan... Later wilde ik er niet van scheiden maar nu ben ik erg blij dat 'm weg is (heb er zelfs nog winst op gemaakt )
Met die pad kun je geen instellingen doen, enkel wat dingen realtime wijzigen. Da's alles. Helaas verzendt die pad ook geen midi, anders had ik hem misschien nog wel gehouden. Maar langs de andere kant, je moet nogal hard drukken op die pad, het werkt niet echt lekker moet ik zeggen.
Geluiden op dat machien editen zijn trouwens een ware hell, alsook drums of zo programmeren (enkel stepedit of realtime via een keyboard, maar ja dat had ik toen nog niet).
Slecht opgenomen track, wellicht ook slechte track, maar dat zal ook smaakafhankelijk zijn
edit: 8 sporen sequencer, arp (hee weer iets dat de pad uitsuurt, midich16) en een hele boel leuke geluiden .Eigenlijk een MMT8 met onboard soundmodule ....Das niet vreemd....das VET
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.