Hoe ben jij aan je Nickname gekomen?

EJAY

EJAY

Aye.. zo is het bij mij oorspronkelijk ook gegaan. Ik heet namelijk Ernst Jan.. EJ.. EJAY..

Vrienden zijn me zo gaan noemen toen ik een jaar of 15 was. Ik vond het wel okay.. en het is eigenlijk altijd zo gebleven.

Je kunt je wel voorstellen dat ik stevig baalde dat er op een gegeven moment een of ander vaag stuk muzieksoftware op de markt kwam onder de naam eJay. Aaarghh...

Lang nagedacht over een andere nick.. maar eigenlijk niets leuks kunnen bedenken. Toen maar CraZ genomen.. wat me achteraf heel erg goed bevalt. Soms draai ik het om (zarc).

King of Dirt is ook een 'vaste' nick van me.. komt uit de BMX-Freestyle wereld.. en is een vast onderdeel van een hoop kampioenschappen. "Dirt Jumping" is een onderdeel waarbij een enorme heuvel dient als aanloop.. en een fijne springschans het einde van je lot is. Wie de meest belachelijke jump maakt is... "King of Dirt".

In Aarle-Rixtel (big up to Pauli!) is elk jaar een BMX-meeting.. waarbij ze ooit de Dirt-Jumpers lieten landen in het kanaal.. :)*D :{

CraZ == BMXer?

Ik ben tot een paar jaar terug BMXer gewest, alleen niet freestyle (kon uiteraard wel een paar stunts, zowel in de lucht als op straat) maar race (je weet wel, snoeihard over zo'n crossbaan zonder op je bek te gaan, dat lukte soms wel eens :P )

Ik heb na 8 jaar chatten diverse nicks gehad, allemaal op 1 of andere manier gerelateerd aan m'n voornaam "Ernst"; Ernie, Dr_Ernie, etc.

Had een nieuwe nick nodig vond ik. Heb m'n vingers toen -- oh tjonge dat magische moment van 2-3 jaar geleden :D -- op krampachtige wijze op het toetsenbord gelegd en tada! "Rhy" is geboren.

Moet ik er wel bij zeggen dat ik recentelijk op MSN/ICQ/IRC de nick "Gravertje" aanneem. En daar is over nagedacht. ;)
Wat ik nog weet van mijn Franslessen is dat ernst, vertaald naar Frans, Grave betekend. Om het wat minder serieus te maken is daar "rtje" achter geplakt. :)

:Z

Mijn echte voornaam is Henri en ik heb geen 303...

Simpel :)

Deze nick is alleen voor op dit forum...

Als ik ooit eens ga draaien, wordt het DJ Michael Boogert...
:) OnAcid

Mijn echte voornaam is Jasper> draai deze naam om en verbaster hem wat, zet er Dr. voor en je hebt een leuke nick :)

Hij klinkt een beetje luguber (een ripsaw is namelijk een soort van cirkelzaag, en werd vroeger in een oud spel ook gebruikt als wapen)...

Ja..uhh

Mijn ouders hebben me Jan genoemd,en , Ja... DJ-Jan klinkt wack. (laat staan DJ-Jean..)

Op een late avond in de kroeg had ik het er met iemand over:

Bargast: "Hoe heet je eigenlijk als je muziek maakt, Jan?"
Ik: "uhh,,,..."
Bargast: "Wat dacht je van D-Jan?"
Ik: "Neeee, het moet een beetje cool:confused: klinken"
Bargast: "Zoeiets al Oxygen..?"
Ik: ......"Hmmm.....??"
Bargast: "OxyJan?"(oksiejan)
Ik: "Jaa, Oxy-Jan" (oksie-djen)
Bargast: "Nou, maak er dan Oxy-Yan van"
Ik: "Biertje?"
Bargast: "Laten we maar doen he?"
:biertje: :biertje:

Et Volia!
:okdan:

(leuke thread trouwens")

'Camel toe' is de Engelse benaming voor de afdruk van het vrouwelijke geslachtsdeel in een fluisterbroek. Het lijkt verdomd veel op een kamelen poot.

Voornaam is Camiel, en op een ander forum waar ik regelmatig bivakkeer heeft iemand mij de naam Camiel Toe gegeven. C'est ça.

Origineel geplaatst door Henri/etgin303

Als ik ooit eens ga draaien, wordt het DJ Michael Boogert...
:) OnAcid

Dan kan je ook DJ EPO gebruiken? ;)

En mijn nick is een suf woordgrapje. Ik ben de aan de acid(lees acidhouse)...
Verzonnen toen ik nog veel op dancetech's 303 forum kwam.

King of Snake: Underworld: Beaucoup Fish, Track 4.
Eigenlijk was het eerst meestal gewoon Snake, omdat ik vroeger op school altijd stripjes tekende met als hoofdfiguur een slang met de originele naam Snake. King of Snake is dus eigenlijk gewoon een overtreffende trap ervan. :)

Origineel geplaatst door Dr. RiPsaw
Mijn echte voornaam is Jasper> draai deze naam om en verbaster hem wat, zet er Dr. voor en je hebt een leuke nick :)

Hij klinkt een beetje luguber (een ripsaw is namelijk een soort van cirkelzaag, en werd vroeger in een oud spel ook gebruikt als wapen)...

Misschien ligt het gewoon aan mij....maar ik ken alleen de chainsaw uit Doom, van een "ripsaw" heb ik nog nooit gehoord. Mijn engelse woordenboek ook niet trouwens ;)

Ik heb hem van de wet van murphy (don't ask....)... maar murphy is overal al gereserveerd als naam dus toen werd het murphi

Geen idee hoe ik er aan kom. moest een nick hebben voor op het awakenings messageboard. en het moest een soort alter ego zijn...bob dus....heb geen 303 of 909, maar vond het wel een grap...dus bob303vs909

SendePause is een ander alter ego....heb een tijd regelmatig gedraaid op film avondjes georganiseerd door vrienden (paradiso, zuidas o.a.)...dat was altijd in de pauses...ja ik was een heuse pause dj...vandaar sendepaus...heeft ook weer iets temaken met funkstorung, wat ongeveer hetzelfde is...

en heb het nie zo op mijn eigen naam....

bob303vs909

slaat die bob dan op 606 of op 808 (BOB303vs909)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
bob303vs909

slaat die bob dan op 606 of op 808 (BOB303vs909)

Ik denk 303 haal de streepjes van de B maar weg 8o)

nee nee nee....zo diep gaat ie nou ook weer niet....tis gewoon bob, zoals in de naam bob....alhoewel ik niets met die naam dan wel functie (de bob) te doen heb...

maar het is eigenlijk wel een leuke...ik denk dat ik dan ga voor 808303vs909

ZOË is de naam van mijn dochter van bijna 4 en ik gebruik hem eigenlijk overal waar ik kom

zoësynths gebruik ik ook vaak alleen ik gebruik de puntejes op de E nooit en dan denken de mensen dat je het ZOO uitspreek

Back