Hoe ben jij aan je Nickname gekomen?

Ferric is een engelse benaming voor een metaalsoort. En dat vond ik wel heel erg mooi de klengende en bengende muziek beschrijven waar ik graag naar luister (= T-E-C-H-N-O...) :)

O, en heet heeft iets van mijn naam weg: Ferry

Mzzl, F.

Origineel geplaatst door schaapje
ik verzamel alles wat met schapen te maken heeft, en vooral knuffelschapen... heb er tientallen in en rond mijn studio staan, aan de muur hangen etc. etc. zelfs op de monitors op mijn bureau op m'n werk staan exemplaren.

heeft volgens mij te maken met een combinatie van een vroegere fascinatie voor de KLF en de Hitchhikers guide to the Galaxy. maar hoe het nou precies zit weet ik zelf eigenlijk niet meer...

ik heb een inflatable bonking sheep !!
hij is alleen lek en ik ga niet uitleggen hoe ie lek is geraakt... :confused:

vroeger (eind 80) ging ik naar een plaatselijke
discotheek, was altijd gezellig, alleen
de dj , die ik kende, had een probleem met
draaien, hij kon niet mixen!

Dus maakte ik iedere week braaf een bandje
en mixte ik mijn favoriete platen aan elkaar.

kon ik in iedere geval niet zeiken dat de muziek niet goed was!

En je voelt hem al die werd aangekondigd
met de..

*D

Laatst gewijzigd:
Ik moest ff snel 'n nick bedenken op het SOS forum.
Tsja ik hou wel van niet te cleane geluidjes.

Hmm. ik heb denk ik de saaiste nick.

Hmmmm....moet dit?
In de tijd dat ik nog uit ging, en met veel vrienden op stap ging stamt mijn nick :peukie: :peukie:
Al die gozers rookten of roken nog:), ik als enigste niet. Stond dus altijd in die blauwe walmen, en dus ook te stikken :[>
Ik kreeg al gauw de bijnaam RiniRook (Rini is dus m'n echte naam). In de loop der jaren is dat nu veranderd in ZmokE. Overigens hadden we destijds allemaal een bijnaam. Zo was er nog een Rini met een opgevoerde Yamaha FS-1 (is een brommer). Dat ding rammelde als een gek. Moet je raden wat zijn nickname was......Juist, RiniRammel. Wel jammer dat ik m'n nckname hier niet meer kan veranderen, anders zou ik nu ook voor iets synthetisch gaan...of (net als Sycorax) iets heelalachtigs (wat een raar woord als je dat zo ziet staan), want daar heb ik ook grote interesse in. Misschien dat ik daarom ook fan van Jarre geworden ben....zijn muziek werd destijds ook aangeduid als "spacemuziek".

Laatst gewijzigd:
Tja, ik hou nu eenmaal nogal van sterretjes enzo. Nova klinkt echt zo lekker spaced, he. Ik maar blijven zoeken naar iets waar Nova in kwam, maar vond lange tijd niks. Tot ik hier ineens een Nickname moest gaan verzinnen om me aan te melden...

Vanaf mijn tweede vriendinnetje ooit die me om één of andere onduidelijke reden 'Kriekje' noemde, heb ik eigenlijk altijd wel een bijnaam gehad. Toen werd het 'Krikke' (naar analogie met mijn toendertijd 4 beste vrienden Rokke, Bagge, Ragge en Koeke), dan Crispy, Keessie en nog enkele verbasteringen daarop.

Tsja.

Origineel geplaatst door nick nova
Tja, ik hou nu eenmaal nogal van sterretjes enzo. Nova klinkt echt zo lekker spaced, he. Ik maar blijven zoeken naar iets waar Nova in kwam, maar vond lange tijd niks.

Niets waar NOVA in voorkomt. Allé, wie kent er nu deze gasten niet, o.a. met Rob Papen
rb6638.JPG

Alle titels van hun songs hebben een astronomische betekenis, behalve de groepsnaam=>NOVA

:okdan: :halleluja :okdan:

Neenee, ik zocht voor mezelf iets met Nova.
Maar jouw Nova kende ik ni, tot jij me het onder m'n neus duwde met dat bekende nummer. Hmmm... Hoe gaat dat ook al weer?

Mijn nick komt van:

http://www.crystalinks.com/proph.html

neenee de hoofdreden was De voorliefde voor een Prophet VS ooit op de kop te kunnen tikken omdat ik het zo'n toffe synth vind, maar ben hem nog niet op het lijf gelopen, ik zal de GODEN nog eens moeten raadplegen èèn der dagen zeker

:halleluja

toch dan maar een klein Prophetisch woordje:

"MEDITATION IS THE KEY"

(it doesn't have to be religious directed)

yooow! P.

Special K is de naam van een partydrugs die een tijdje geleden erg in was. Het middel (echte naam : Ketamine) werd eigenlijk gebruikt om paarden me te verdoven, maar op mensen werkt het, indien een lichte dosering genomen word, halucinerend. Aangezien mijn achternaam ook met een "k" begint leek het mij wel leuk om deze naam te gebruiken...

F.U.S.E. is een samenwerkingsproject van oa. Richie Hawtin (aka GOD) en het album 'Dimension intrusion' staat bij mij vet op #1. Voor mij de ongekroonde koning van de 303.

Daarnaast heeft het zoveel betekenissen dat ik het best wel toepassend vond om als nick te gebruiken. Als elektronisch onderdeel, als betekenis samensmelting, als overspanningsbeveiliging......

Back