Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Patat Met, bedankt voor de bovenstaande link.Voor meer info over de Rungler lees ff de beschrijving hier.

die lijkt me easy to use en voor zijn geld een echte topper
T kan altijd gekker ... maar vinnut wel een cool dingetjeIs het eigenlijk gebruikelijk dat een A-124 (Wasp filter) in 100% hi-pass modus geluid doorlaat als de cutoff helemaal open is? Dit doet die van mij namelijk wel, tenzij ik het geluid heel zacht instuur.
Volgens mij heb je of een maandagochtend module.....of ben je je verstand kwijtgeraakt.
Mijn ervaring met Malekko/Wiard is dat het bijzonder goed gebouwde modules zijn........heb ook nog geen doepfer osc of filter gehoord die zich kan meten met Malekoo/Wiard.
Snap er echt niets van.

Hier is op Muffs een hoop gezeik over geweest. De beste man heeft grote delen van het schema van Ian Fritz Teezer overgenomen, zonder Ian daarbij te betrekken of over te contacteren. Daarbij komt dat de Teezer binnenkort in Euro beschikbaar is. Niet netjes dus.Nieuwe Thru Zero Oscillator van Blue Lantern:
Goedkoop alternatief voor de ZO?
http://www.bluelanternmodules.com/
Hier is op Muffs een hoop gezeik over geweest. De beste man heeft grote delen van het schema van Ian Fritz Teezer overgenomen, zonder Ian daarbij te betrekken of over te contacteren. Daarbij komt dat de Teezer binnenkort in Euro beschikbaar is. Niet netjes dus.
. De eigenaar gebruikt er nooit een keyboard bij, maar ik zou mijn Roland SH-1 meenemen als ik de de MOTM er mee kan gaan aansturen. Ik mag de komende paar weken in het huis van een vakantievierder een MOTM modular setje gebruiken. De eigenaar gebruikt er nooit een keyboard bij, maar ik zou mijn Roland SH-1 meenemen als ik de de MOTM er mee kan gaan aansturen.
Ik weet dat MOTM en SH-1 beide 1V/Octave zijn. Maar ik twijfel over het Gate verhaal.
Op de MOTM site staat: Positive-going GATE voltages (+1.5V threshold)
Uit de SH-1 handleiding: Keyboard Gate Output Off 0V , On +14V
Kan de SH-1 probleemloos ook de MOTM Gate aansturen? (Ik wil natuurlijk geen risico's gaan nemen met de spullen van een ander.)
Kan de SH-1 probleemloos ook de MOTM Gate aansturen? (Ik wil natuurlijk geen risico's gaan nemen met de spullen van een ander.)