grandaddy
Modulator
Dank voor de reacties. Voor de zekerheid een Attenuator ertussen zetten is een goed idee, maar zoiets zit jammergenoeg niet in het systeem. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Dank voor de reacties. Voor de zekerheid een Attenuator ertussen zetten is een goed idee, maar zoiets zit jammergenoeg niet in het systeem.![]()

Zou geen probleem moeten zijn. Kijk eens naar de maximale voltages van de CP (LFO en noise) en de SEM.
)Gezien de prijs van een MFB kraftzwerk vroeg ik me af of het een serieus te nemen semi-modular is ( kwaliteit componenten en klank patch mogelijkheden) of dat het een stuk speelgoed is?
Ben je professional? Dan is het gereedschap.
Ben je amateur? Dan is het speelgoed

Dat dacht ik alde bouw kwaliteit laat zeker te wensen over.

Persoonlijk hoop ik dat Flavio het ontwerp voor een groot gedeelte veranderd heeft en dat het geen 1 op 1 kopie van Ian "meesterzeikerd" Fritzl z'n ontwerp is.Hier is op Muffs een hoop gezeik over geweest. De beste man heeft grote delen van het schema van Ian Fritz Teezer overgenomen, zonder Ian daarbij te betrekken of over te contacteren. Daarbij komt dat de Teezer binnenkort in Euro beschikbaar is. Niet netjes dus.

Jean heb je al wat meer vertrouwen in mijn bouwkwaliteit?Ik zou niet voor MFB gaan.....je krijgt wat je betaald.
Klank is redelijk tot goed, maar de bouw kwaliteit laat zeker te wensen over.