Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik dàcht voor .Com te gan, maar gezien ne mens om 360euro blijkbaar 123euro tax moet opleggen denk ik eerder aan Curetronic........
klote-import
Je betaalt aan Margo van Synthesizers.com de spullen die je wilt hebben en de verzendkosten. Aan de postbode die het thuis af komt leveren betaal je de invoerrechten. Als je het aantal euros wat je betaald hebt bij elkaar optelt, kom je ongeveer uit op de prijzen van de modules die je besteld hebt in dollars.een prijs incl invoerrechten? ....die betaal ik toch bij aankomst aan de staat?
Op het Synthesizers.com forum zie ik heel veel klachten over trage levering en slechte communicatie van COTK. Zijn wel mooie spullen. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee.
Op het Synthesizers.com forum zie ik heel veel klachten over trage levering en slechte communicatie van COTK. Zijn wel mooie spullen. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee.
De ene gaat natuurlijk de andere de grond inboren om klanten te lokken.
Marketing noemen ze dat.
De nieuwe Buchla 200e is blijkbaar ook niet helemaal wat het moet zijn.
Heb ook al gelezen dat mensen betalen voor nieuwe modules en die afdankers van uit een ander systeem krijgen.
Als ik full kits bij http://www.bridechamber.com bestel, betaal ik geen invoerrechten omdat het om electronica componenten gaat. Dus dan betaal je de prijs van de full kit en de verzendkosten.