Welke modular moet ik kiezen?

heb nog geen midi cv ding, maar die 190 is een van eerst goed de handleiding is lezen type dacht ik
zit zelf op een laagpitje momenteel van nieuwe dingen, nog zoveel dat ik er bij wil hebben ha ha

Voor de clock wilde ik dus een Doepfer A-190-1 midi/cv interface gebruiken.
Heeft iemand ervaring hiermee? (:

Ik heb er twee van en ik ervaar geen problemen met de clock uit...weet niet wat er gebeurt als je hem in een multiple duwt en er veel outs van maak.

walgelijk ding, heb er ook 1 gehad, neem gewoon kenton.

Ben zelfs bij patatmet geweest en in zijn systeem gehangen werkte ook niet....
Maar goed, misschien was die van mij wel ruk moet wel zeggen dat doepfer het heel netjes had opgelost uiteindelijk.
Ik kon mijn geld retour krijgen of andere module's uitkiezen....

De midi cv was bij hun ook getest, maar daar werkte-ie kennelijk wel....

Dat is geen CV doos, maar een gate doos..

The MT9 is an advanced MIDI to triggering module. It allows triggering of a range of analogue devices; drum voice modules, envelope modules, analogue sequencers, analogue drum machines, and anything else with a gate, trigger or clock input.

Hallo! Waar kopen jullie jullie kabels?

Ik dacht dat bantam kabels het wel zouden doen, maar doend eze het ook wel?
Ik wil graag gekleurde minijacks, maar de doepfer kabels zijn best duur. Opzich wel ook belachelijk duur haha (:

Die LED fuzz lijkt mij ook leuk......en het ziet er niet zo goed uit, maar daar is de prijs ook naar.\
Zit nu te kijken opMuff's naar het etsen van koperen panelen, mjam mjam mjam, zelf frontplaten maken:)

Vraagje, mannen. Toch vooral.

Ik heb 2 dotcom kabinetjes die bijna vol zijn. Nou vind ik het meeste wat er nog bij kan nogal saai of veel te duur. De basics heb ik nu wel.

Ik zou graag wat MOTM spul erbij hebben, maar wat ik daarvan zie is dat ze in Eurorack formaat veel sneller en leukere dingen uitbrengen.

Nu ben ik dus van plan om een klein Eurorack kabinetje te beginnen. Maar ik ben wel een beetje bang voor het gebrek aan kwaliteit van deze modules... van MOTM weet ik dat het wel goed zit, maar van Doepfer zelf hoor ik niet veel goede verhalen.
Zo'n Doepfer "low cost" case, en dan beginnen met een paar MOTM modules zoals de Morphing Terranium en Cloud Generator. Zie ook dat b.v. Cwejman en The Harvest Man leuke spullen maken. En Analogue Solutions.

Cwejman zal kwalitatief wel goed zijn, maar Analogue Solutions en The Harvest Man, is dat goed spul?

En zo'n kabinetje, is dat aan te raden:
http://www.thomann.de/nl/doepfer_a100_low_cost_koffer_6he.htm
Begreep al van de Doepfer website dat je je audio-modules niet in de buurt v.d. voeding moet schroeven.

En nou ik toch bezig ben, hoe zit dat dan met voltages, nog wat te converteren of is het gewoon deze erin hangen en gaan?
http://synthesizers.com/q122.html

Back