Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zo op het eerste oog lijkt me dat je verhoudingsgewijs weinig modulatiebronnen hebt. Ik denk dat je daar zelden genoeg van kunt hebben. Utilities, logic en randomness. Ik denk dat ik het in die hoek zou zoeken, zonder specifieke merken of modules aan te raden. Op zich heb je die misschien niet nodig omdat je 1 track per keer opneemt, maar het maakt het wellicht wel een wat coherenter geheel, meer een instrument.Dus, als het aan jullie was om deze setup af te werken, wat komt erbij?
De maestro ziet er wel leuk uit, maar de interface is niet echt mijn ding. Ga wel nog effe verder bekijken. Scales heb ik gehad, maar nooit veel mee gedaan…Acid Rain Technology Maestro en Intellijel Scales
Met 48hp past het niet echt. En ben tevreden van de metropolix. Als ik meer sequenced notes of cv nodig heb kan dat altijd via de es10 en mijn daw.Voltage block & varigate 8+ is ook een leuke combinatie voor ritmische modulatie.
Ja, Logic en randomness had ik ook in gedachten…Zo op het eerste oog lijkt me dat je verhoudingsgewijs weinig modulatiebronnen hebt. Ik denk dat je daar zelden genoeg van kunt hebben. Utilities, logic en randomness. Ik denk dat ik het in die hoek zou zoeken, zonder specifieke merken of modules aan te raden. Op zich heb je die misschien niet nodig omdat je 1 track per keer opneemt, maar het maakt het wellicht wel een wat coherenter geheel, meer een instrument.
Ik dacht aan een ana2 van mystic circuits, een Alan Turing machine en contour1 joranalog. Dan heb ik nog 4hp over voor extra vca’s…Wat SmartBits zegt. Iets zoals MI stages, clocked sequencer + envelope follower, , logic, maths, tiptop MISO en de rest volproppen met VCAs (Doepfer A-130-8?).
Hoi, ik heb nog 28u over in mijn eurorack case en dat gat moet dicht.
Tom