Origineel geplaatst door Acidfever
Groningen is vanaf hier (Rotterdam) i.d.d. ook niet echt interessant. Mag ik vragen waarom er niets in omgeving Utrecht is gekozen (meest centraal lijkt me)???
Omdat de initiatiefnemers daar niet vandaan komen. Ikzelf woon in Nijmegen (maar heb wel contacten in Groningen) en Monologic en Protohuman in (de omgeving van?) Groningen. Het plan was om gewoon eens wat seq's naast elkaar te zetten en het leek ons leuk om daar nog wat meer seq's te krijgen dan die we zelf al mee kunnen nemen. Iedereen die interesse heeft en de moeite kan/ wil nemen om daar bij te zijn, zal gewoon naar Groningen moeten komen

Volgende keer mag iemand uit Utrecht iets organiseren.
@ sly dog: De tb-303 mag wat mij betreft gewoon meekomen. Misschien is het een mooi criterium om ook sequencers met ingebouwde synth mee te nemen, zolang iemand ze ook gebruikt om externe apparatuur mee aan te sturen.
@falafelbiels: missien doen we dat wel...
@oozi: hoezo middagje? Misschien wel van de hele dag. 's Middag leuk seq's vergelijken. Dan hapje gaan eten in de stad en 's avonds eens kijken of we nog wat leuks kunnen improviseren met al die sequencers en synths. Moeten we natuurlijk wel iets meenemen om de hele handel op te nemen.
@Marmania: als jij de reis betaalt komen wij naar Benidorm...
@lofye: als je een seq meeneemt is het idd misschien ook handig om een synth mee te nemen.
laatste verzoekje: Als je wil komen stuur een pb!
Een datum en locatie volgen asap