hardware sequencer-meeting

Origineel geplaatst door fuse

Enne by the way, zijn laptopjes ook toegestaan?
Ook al is het de natuurlijke vijand van de hardware sequencer. :)

Alleen als het écht écht écht HARD kan....moet wel hardware zijn namelijk :D

Tsja goede vraag.....uhhh H6 en PH wat vinden jullie...???

Sowieso 1 voorwaarde: moeten legale versies zijn ;)

Luitjes die in de randstad wonen denken vaak dat de afstand van de Randstad naar het noorden langer is dan de afstand van het noorden naar de randstad.

Origineel geplaatst door M0n0L0g1C
Alleen als het écht écht écht HARD kan....moet wel hardware zijn namelijk :D

Tsja goede vraag.....uhhh H6 en PH wat vinden jullie...???

Sowieso 1 voorwaarde: moeten legale versies zijn ;)
Tsja, één laptopje met daarop een sequencer is wel een leuk idee. Dat is wel leuk vergelijken denk ik. Maar iig niet 10 laptops naast elkaar, eentje met cubase, een met nuendo, en natuurlijk nog pro tools, logic, garage band, fruity loops, en enz enz. Dat lijkt mij niet echt de bedoeling.

HARDware sequencer meeting met software? :confused: Wat mij betreft niet (ik ben een HARDliner ;) ) Software demo's kun je zo downloaden (en vergelijken). Hardware sequencer-demo's niet. :)

edit: maar over één laptopje ga ik ook niet moeilijk doen natuurlijk

hazes,
hoezo? als iemand coole truukjes kent met een software pakket en een uitgebreide midi controller.... mag die ze dan niet komen tonen?
Een pc is toch ook hardware en in hardware seqs zit toch ook software?

Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE
hazes,
hoezo? als iemand coole truukjes kent met een software pakket en een uitgebreide midi controller.... mag die ze dan niet komen tonen?

Wat mij betreft houden we het overzichtelijk en bij het oorspronkelijke idee nl. een hardware sequencer-vergelijk-meeting

Een pc is toch ook hardware en in hardware seqs zit toch ook software?

Een pc is hardware maar geen hardware sequencer (en ik denk dat men over het algemeen deze mening wel zal onderschrijven) en heb je wel eens een demo van de software van een hardware sequencer gedownload om te proberen? De software van een hardware sequencer maakt van de hardware sequencer toch geen software?

Zoals de titel al aangeeft is de opzet om er een hardware sequencer-meeting van te maken. Je bent natuurlijk vrij om zelf een software sequencer meeting te organiseren. Dan kom ik ook met m'n compu. :)

Ik wil wel komen! Het is zo'n 3 uur met de trein, dat is 5 halve liter blikken bier.. Acceptabel!

Maar dan wel de vraag.. Wanneer? Misschien dat ik wel die dag ervoor kom, want blijven slapen in groningen is altijd nog een feest geweest.. Ik herinner me vage Noorderslagen! :)

Als ik op de dag kan, dan neem ik wel mijn mobius mee en misschien nog wel een doepfer bak met sequencer.. ligt er ff aan.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik wil wel komen! Het is zo'n 3 uur met de trein, dat is 5 halve liter blikken bier.. Acceptabel!
Weet je ook meteen wat Sly Dog en ik voor ritje gemaakt hebben om op de synthforum meeting te komen ;).

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Maar dan wel de vraag.. Wanneer? Misschien dat ik wel die dag ervoor kom, want blijven slapen in groningen is altijd nog een feest geweest.. Ik herinner me vage Noorderslagen! :)

Als ik op de dag kan, dan neem ik wel mijn mobius mee en misschien nog wel een doepfer bak met sequencer.. ligt er ff aan.
We hebben een datum staan, en M0n0l0g1C is 't aan 't regelen. Zoals hij al zei, na woensdag meer hierover!

Doepfer en mobius zijn natuurlijk meer dan welkom! :{

Meer analoge sequencers lijkt me sowieso wel kewl. Een SQ10+MS bijvoorbeeld.

[zeur mode]W'rom geen laptops!?[/zeur mode]

Maar ehm.... hardware sequencer in synths/workstation geldt ook?
Bijv een mooie SY99 :{

Origineel geplaatst door fuse
[zeur mode]W'rom geen laptops!?[/zeur mode]

Maar ehm.... hardware sequencer in synths/workstation geldt ook?
Bijv een mooie SY99 :{

:smeris: voor laptops: zie hierboven ergens. :z :W
workstationsequencers, groefboksen e.d. zijn welkom!

Origineel geplaatst door Bartology
Dus ik kan ook een Fantom-X meeslepen? GAAF :biertje:

Maar dan wel alle features van de sequencer in het ding showen :D

Maar dan wel alle features van de sequencer in het ding showen

Zoiets gaat me dus niet lukken. Zal ik de Xa dan maar thuislaten ?
Overigens nog behoefte aan versterking o.i.d. ?

meeting

meeting

Als jullie het na 27/28 Augustus houden wil ik ook wel komen (mischien kunnen een paar zuidelingen rond Eindhoven wel meerijden. Scheelt 3 uur in de trein zitten :-)

En ik breng mijn Liverack wel mee met de Schrittmacher.
(en een zooitje modules om aantesturen.)

Dus na Augustus wil ik er graag bij zijn.

Re: meeting

Re: meeting

Origineel geplaatst door Grooveron
Als jullie het na 27/28 Augustus houden wil ik ook wel komen (mischien kunnen een paar zuidelingen rond Eindhoven wel meerijden. Scheelt 3 uur in de trein zitten :-)

En ik breng mijn Liverack wel mee met de Schrittmacher.
(en een zooitje modules om aantesturen.)

Dus na Augustus wil ik er graag bij zijn.
Nice! :)
't Wordt sowieso na augustus, dus dat moet goed komen lijkt me 8).

Cool lijkt mij dit.

Ik zeg niet toe dat ik kom want ik moet nog veel leren over mij mam sq16.
Ik ga er aan werken.

Back