Sly Dog
Tweak, Sample, Loop.
Was geloof ik enkel aan mij gericht. Maar misschien mag je wel meedoen als je het aardig vraagt aan Bleep. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Sly Dog
Was geloof ik enkel aan mij gericht. Maar misschien mag je wel meedoen als je het aardig vraagt aan Bleep.![]()

Origineel geplaatst door fuse
Nou nou, het was weer naadje hoor.
Saaie kutboel daar. Sjaggerijnige mensen.
Route was slegt te vinden.
Rotte gear die eigenlijk helemaal nie interessant was. (ouwe troep)
Het was dat het weer wel meeviel anders was het echt een verloren dag geweest.

Was geloof ik enkel aan mij gericht. Maar misschien mag je wel meedoen als je het aardig vraagt aan Bleep.

Origineel geplaatst door C738
Ik heb me prima vermaakt! Uit zelfbescherming heb ik niet teveel bakken gechecked.
Het is net zo leuk om eens de personen achter die stoere nicknames te ontmoeten.
-C-

Origineel geplaatst door druid
Dit was m'n eerste forum-meeting....
Ik heb me prima vermaakt, jammer dat er geen rs7000/mpc1000/machinedrum was maar dat ik voor het eerst in het 'echt' aan een de knoppen van een tb-303 heb gedraaid maakt dat ruimschoots goed!
Ik kom als het enigzins kan in de toekomst ook naar andere forum-meetings elders in het land.
Druid

Origineel geplaatst door druid
@Acidfever Lijkt me tof!![]()
Druid
Origineel geplaatst door ProtoHuman
wat wij mee hadden:
RM1x
808
606
303
airbase
pulse
Virus B
Nord Modular Rack

Origineel geplaatst door Acidfever
Zijn alweer andere opties voor in Rotterdam zelf ook......maar goed in die regio lijkt me ook best leuk.
Als is regio utrecht nog steeds het slimste lijkt me....dan heeft iedereen een kans.