hardware sequencer-meeting

Was geloof ik enkel aan mij gericht. Maar misschien mag je wel meedoen als je het aardig vraagt aan Bleep. :D

Origineel geplaatst door Sly Dog
Was geloof ik enkel aan mij gericht. Maar misschien mag je wel meedoen als je het aardig vraagt aan Bleep. :D

Hehe ik woon wel ver weg van jullie maar dat mag de pret niet drukken:D

Origineel geplaatst door fuse
Nou nou, het was weer naadje hoor.
Saaie kutboel daar. Sjaggerijnige mensen.
Route was slegt te vinden.
Rotte gear die eigenlijk helemaal nie interessant was. (ouwe troep)
Het was dat het weer wel meeviel anders was het echt een verloren dag geweest.

Vreemd fuse, ik kan me herinneren dat jij meermaals achtereen toch weer even naar de TI bent gelopen om toch weer even naar die "ouwe troep" te beluisteren.... beetje vreemd, MAAR WEL LEKKER :)

Toppie dag trouwens, zeker weer doen!!!! hulde aan de organisatie! :halleluja

Was geloof ik enkel aan mij gericht. Maar misschien mag je wel meedoen als je het aardig vraagt aan Bleep.

No Problemo! zolang je maar niet denkt dat er een Gang-Bang komt!..ahum!:D 8o)

Attachments

3,7 KB · Bekeken: 136
Ik vond het leuk!

Vooral die MPC-60 langs een MPC-3000... Ik heb maar ff staan te kijken, want het jeukt..... wat een indrukwekkende bakken..

Verder heb ik me uitstekend vermaakt, jammer dat Ron er niet was, maar zo te horen vind ie dat zelf ook.

Volgende keer meer geleuk!

Dit was m'n eerste forum-meeting....

Ik heb me prima vermaakt, jammer dat er geen rs7000/mpc1000/machinedrum was maar dat ik voor het eerst in het 'echt' aan een de knoppen van een tb-303 heb gedraaid maakt dat ruimschoots goed! *D

Ik kom als het enigzins kan in de toekomst ook naar andere forum-meetings elders in het land.

Druid

Zal kijken of we het in het voorjaar in Hoorn(NH) kunnen doen.

Ik zal tzt daar een draadje over maken en reply's in verwerken over het onderwerp van die meeting!

:doei: :mega:

Ik heb me prima vermaakt! Uit zelfbescherming heb ik niet teveel bakken gechecked ;).
Het is net zo leuk om eens de personen achter die stoere nicknames te ontmoeten.

-C-

Maar wat was er nu allemaal echt aanwezig?

Ik had bij:
Doepfer A100
Future Retro Mobuis
MFB Synth I
Roland SH-101
Roland TB-303
Roland TR-606
Roland MC-303

Roland TB303 met kenton socket 5 kit ingebouwd
Future Retro 777
Akai MPC2000XL

had ik meegenomen en opgesteld

-C-

Tof dat jullie er allemaal waren :okdan: Ik heb me prima vermaakt. Zonde Grooveron, jammer dat je er niet was! Complete baaldag voor jou neem ik aan...

wat wij mee hadden:
RM1x
808
606
303
airbase
pulse
Virus B
Nord Modular Rack

Origineel geplaatst door C738
Ik heb me prima vermaakt! Uit zelfbescherming heb ik niet teveel bakken gechecked ;).
Het is net zo leuk om eens de personen achter die stoere nicknames te ontmoeten.

-C-

Maar goed dat ik niet kon dan :D

Yamaha SY99

Origineel geplaatst door druid
Dit was m'n eerste forum-meeting....

Ik heb me prima vermaakt, jammer dat er geen rs7000/mpc1000/machinedrum was maar dat ik voor het eerst in het 'echt' aan een de knoppen van een tb-303 heb gedraaid maakt dat ruimschoots goed! *D

Ik kom als het enigzins kan in de toekomst ook naar andere forum-meetings elders in het land.

Druid

Die RS7000 en Machinedrum neem ik volgende keer mee :D

Laat ik overigens aangeven dat ik heel makkelijk ruimte kan regelen voorweinig geld (50 euro). Maar dan wel 20 KM onder Rotterdam. Is voor sommige andere mensen misschien weer wat interessanter kwa reistijd.

Het is bij een jongerencentrum bij mij in de gemeente waar ik nog steeds regelmatig voor actief ben (zowel bestuurlijk als uitvoerend).

Het is een ruimte van ongeveer 15 bij 8 met een vaste bar erin en waar een PA beschikbaar is. Verder staan er 12 podiumdelen die indien nodig met behulp van lange poten tot tafels van 1 bij 1 meter kunnen worden omgetoverd.

En er is ook een bar aanwezig en de drank is goedkoop.

Eventueel iets om over na te denken.

Er zijn daar af en toe zondags wel activiteiten maar daar kan altijd in geschoven worden. Eneuh....gratis parkeren voor de deur voor zo'n 50 auto's (en makkelijk in en uitladen van spulletjes).

Origineel geplaatst door druid
@Acidfever Lijkt me tof! :okdan:

Druid

Zijn alweer andere opties voor in Rotterdam zelf ook......maar goed in die regio lijkt me ook best leuk.

Al is regio utrecht nog steeds het slimste lijkt me....dan heeft iedereen een kans.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door ProtoHuman
wat wij mee hadden:
RM1x
808
606
303
airbase
pulse
Virus B
Nord Modular Rack

Ik weet dat je m haat maar je vergeet toch echt de MC-202 te noemen, die was ook mee natuurlijk. :)

Origineel geplaatst door Acidfever
Zijn alweer andere opties voor in Rotterdam zelf ook......maar goed in die regio lijkt me ook best leuk.

Als is regio utrecht nog steeds het slimste lijkt me....dan heeft iedereen een kans.

Utrecht lijkt me idd een heel goede, mooi centraal. :okdan:

Back