5-jaren plan

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
over 5 jaar ben ik in mijn studio aan t werken aan mijn 50ste release

dat moet binnen een jaar toch ook wel lukken :)

Waarom niet gewoon volgend jaar al?

Dat denk ik dan weer ;)

Dat je over vijf jaar zegt: "De afgelopen vier jaar heb ik zoveel opgetreden en succes gehad, ik moét nu wel ff uitrusten in mijn villa in Zuid-Spanje-whatever-, want dat heb ik echt verdiend..."

Beter toch? :)

ja hallo 50 releases in 1 jaar is overkill

Origineel geplaatst door Pjotr G
ja hallo 50 releases in 1 jaar is overkill

Kan ik momenteel ook niet aan tippen, maar als je de gemiddelde shit hoort.... Daarvan pers ik er ook nog wel weer twee paer dag van 'uit de mouw'.

Is dat dan leuk? NEE!!!

Dan heb ik nog steeds plezier. Ben nog steeds blut en heb nog steeds niet de perfecte setup. :D

Ik gun jullie allemaal de roem en de rijkdom hoor.
Als je maar niet te arro wordt. :)

Origineel geplaatst door fuse
Dan heb ik nog steeds plezier. Ben nog steeds blut en heb nog steeds niet de perfecte setup. :D

Het gaat niet om de spullen die je hebt...... Je hebt trouwens een hele aardige set Fuse!

Volgend jaar ligt mijn plaat in de bakken.

Over 5 jaar heb ik samen met Mental Theo een of ander TV-programma.

Origineel geplaatst door bikkel
Volgend jaar ligt mijn plaat in de bakken.

Over 5 jaar heb ik samen met Mental Theo een of ander TV-programma.

Verkeerde ambitie.

Juiste antwoord: Over 5 jaar vraagt Mental Theo of hij misschien een keertje in jouw TV programma mag meedoen >:|

Origineel geplaatst door Pjotr G
over 5 jaar ben ik in mijn studio aan t werken aan mijn 50ste release

dat gaat denk ik voor het eind van het jaar wel lukken... ik zal is gaan tellen van de week... zit er niet ver mer vanaf..

Plan:
2003 Eerste hit
2004 compilatie
2005 The best of
2006 Unreleased projects
2007 Chaufeur voor mijn Chaufeur
2090 Draaischijf op Radio 10 Gold
8)

Origineel geplaatst door NorthernLightX

Verkeerde ambitie.

Juiste antwoord: Over 5 jaar vraagt Mental Theo of hij misschien een keertje in jouw TV programma mag meedoen >:|

In het gunstigste geval weet niemand meer over 5 jaar wie die Theo nou is die me iedere dag aanklampt bij de ingang van mijn kantorencomplex.

Over vijf jaar been ik heel wat eurotjes achteruit, heb ik een kamer vol apparatuur staan waarvan ik de helft niet gebruik en heb ik nogsteeds geen tijd om eens wat goeds te produceren.

Of ik heb een commerciele hit, met daarnaast een aantal underground projectjes :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back