Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En mede dankzij dat heb ik m'n AMT dus te koop gezet (kreeg ik nog 225 voor) en een Midex gekocht.Origineel geplaatst door fuse
Ik kan het niet vaak genoeg blijven herhalen.
Cubase = Midex
Logic = AMT/Unitor
.
Origineel geplaatst door fuse
Je koopt iets waar je nu gezeik mee hebt maar in de toekomst niet? :confused:
Mensen hebben er gezeik mee of niet. Dat zijn alle meningen die je er over kunt hebben. Dit ligt aan de registry, en quifster heeft 't hier haarfijn uitgelegd hoe je alles keurig werkend kunt krijgen.Origineel geplaatst door jaccis
waarom ik niet voor een midex 8 wil gaan is omdat ik daar zoveel verschillende meningen over hoor...
en je weet maar nooit in de toekomst.... Daarom wil ik een neutraal iets.... iets wat gewoon alles ondersteund...
Kijk, -nou- heb je een zinnig argument - de Edirol is ook als patchbay te gebruiken zonder computer. De Midex doet dan niet veel.Shit zo'n ESI valt dus al af.... Stel dat mijn comp. problemen heeft, dat ie niet aan gaat of weet ik veel wat ! Heb ik niets maar aan de ESI !!

Origineel geplaatst door Hanz
Met alle merken (USB) interfaces heb je problemen als je op een brak systeem installeert, geen idee hebt wat je doet, maar een beetje op goed geluk aanklooit. Maar als je een beetje handig en netjes werkt, en misschien een beetje handig bent met Windows systeembeheer (regedit, etc.) dan denk ik dat het geen fluit uitmaakt welk merk interface je pakt. (m.u.v. low-budget crap met slechte drivers).
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Origineel geplaatst door jaccis
Lang leven ESI ? dan toch maar ?????
De Midex heeft wel een gat om een adapter in te doen, maar als je USB genoeg stroom levert heb je dat niet nodig.Origineel geplaatst door jaccis
Ik snap je laaste toelichting over mijn laaste citaat niet....
Heeft de midex geen vaste voeding? ' Tapt" ie dit van de usb van de computer af ?
De UM-880.En wat bedoel je met de Edirol?
Origineel geplaatst door jaccis
Lang leven ESI ? dan toch maar ?????
Wordt zo'n interface dan zoveel duurder met een bijgeleverde adapter ?